Weer erg genoten vandaag, veel mooie banen gezien. Vooral de kleine banen blijven bij mij favoriet.En oh ja. Bij het maken van de foto's had ik buitengewoon veel last van mijn medebezoekers, met name de kinderen. Gelukkig kun je die makkelijk aan de kant duwen of met een corrigerende tik wegjagen. Ook denken ze dat de opstapjes er alleen voor hun staan... nou ja... En Gert... waar waren mijn pepernoten.
Zijn de uitslagen van de verkiezingen bekend?
Vandaag voor het eerst naar Ontraxs geweest, en tevens voor het eerst naar het verbouwde Spoorwegmuseum. Zoals verwacht een ander evenement dan gebruikelijk. Alle banen waren van een erg hoog niveau wat mij wel aansprak. Ook al ben ik zelf niet zo van de smalspoor mini diorama's kan ik wel genieten als men alles tot in de de kleinste details uitwerkt. Persoonlijk favoriet waren voor mij de 2 Franse banen. Toevallig kende ik een van de Franse al van Youtube en was dus erg grappig om die baan in het echt te zien. Had me totaal niet voorbereid dus was echt een verassing. Een hele tijd gezellig staan kletsen met de makers van de baan die nog vrij behoorlijk Engels konden gelukkig. Beurs was verder prima georganiseerd met genoeg ruimte tussen de banen om je goed te bewegen. Erg leuk om ook met de diverse importeurs te kunnen praten en van ideeën te wisselen.
@ Marc Tramt; Leuke foto's Marc. Alleen zijn ze groter te zien door resp. foto nr. te veranderen boven in de browser! Je krijgt nu in alle gevallen .......10.jpg bij het aanklikken! Wellicht kun je dit aanpassen.
Digitale Demo Pendel Baan heeft de publieks(kinder) prijs.High line heeft de award gewonnen.
Gezien dat die duwbak meedeint met het water?