Als je, je ergert aan de fotografen besef dan goed dat meer dan de helft van de bezoekers uitvoerig loopt te fotograferen. En bedoel ik niet dat ze zo nu en dan een plaatje maken. Het lijkt echt dat het dit jaar behoorlijk si toegenomen. Maar om dat nu hinderlijk te noemen.... Nee echt niet. En zolang iedereen even heel klein beetje geduld heeft komt iedereen aan de beurt voor de goede positie. En dat geduld dat hebben we toch ook nodig in onze hobby.
Prima Gert. Ik zet je gewoon aan de kant als je vervelend wordt .Nogmaals net als gisteren heeft vaste crew van onze baan en de ingehuurde krachten zich voortreffelijk vermaakt.mvg,Kees-Jan
Altijd leuk die discussie over de grote camera's, statieven en lampen.Duikt ieder jaar weer op. Wat de meesten blijkbaar niet weten is dat dit o.a. Len en Gerard zijn die voor Railmagazine en Modelspoormagazine daar rondlopen om weer mooie reportages te maken voor in de bladen.Kan je er wel over discusieren of dat misschien niet beter voor of na sluitingstijd kan om de overige bezoekers niet voor de voeten te lopen.Mij persoonlijk stoort het niet. Zijn zij ergens bezig loop ik door naar een volgende baan en kom wel terug als het weer "rustig" is. Wat dat betreft keuze genoeg aan banen.Ik heb me in ieder geval prima vermaakt en weer genoten.Op naar volgend jaar Gr.Eric
ook nog enige foto's gemaakt.
Quote: Wat de meesten blijkbaar niet weten is dat dit o.a. Len en Gerard zijn die voor Railmagazine en Modelspoormagazine daar rondlopen om weer mooie reportages te maken voor in de bladen.maar dat zullen zeker niet de fotografen zijn die de gore moed hebben om zelfs een roelstoeler het 'kijkleven' met hun fotoapparatuur zuur te maken. dit soort lieden hebben kennelijk niet veel meer onthouden van hun opvoedingvandaar mijn eerdere opmerking eerder in dit topic. Mocht je er getuige van zijn geweest dan weet je precies wat ik bedoel. (..en ik ben zeker geen zuupruim)
Weet je wat ik grappig vind. Maar eigenlijk ook ergerlijk. Je geeft een compliment over de banen. Geeft aan dat je op zich geen probleem heb met fotograferen alleen met mensen die daar uren mee bezig zijn zodat er eigenlijk niemand anders kan kijken. EN dan moet je gelijk maar thuis blijven en ben je een zeur of ander negatieveling. mvg Ton