Staat tegenover dat Märklin en Roco/Fleischmann het gaan proberen. Bescheiden neem ik aan, want de gebruikelijke stand van Märklin krijg je niet in het museum gepropt.
dat de organisatoren er heeeeel veel vrije tijd in stoppen, dat het allemaal maar liefdewerk oud papier is, dat je blij moet zijn dat zoiets georganiseerd wordt, etc etc. Nou, newsflash: Dat kan de gemiddelde klant allemaal geen ruk schelen.
Blijkbaar gaat het met Ontraxs nog te goed en komen er toch wel genoeg klanten. Nadenken over de beweegredenen van de klant komt meestal pas als de boel terugloopt
Elk jaar moeten wij ons verantwoorden waarom er dit of dat niet is, maar wij proberen een aanbod te geven die elk jaar eenzelfde groep mensen aanspreekt, en een andere grote groep niet, maar daar is toch niks mis mee. ?Nu is het voor een kleine groep ( ca 13.000) het Walhalla, en een andere groep ( ca 15.000.000-13.000) een ramp en drama.en daar heb ik geen moeite mee.
Effe mijn helm op zetten.Iedereen heeft recht op een mening. Je kunt je alleen afvragen of je die nu ook altijd moet geven....
Nu is het voor een kleine groep ( ca 13.000) het Walhalla,
de ander ziet ze zo te lezen liever niet omdat ze de serieusiteit van de hobby ondermijnen.
Nee ik heb niets tegen maar Spoorwegmuseum en Ontrax zijn dus eigenlijk 2 tegenpolen.De een beroemd zich op zijn kind vriendelijkheid en de ander ziet ze zo te lezen liever niet omdat ze de serieusiteit van de hobby ondermijnen.