Als je toch bij 0 moet beginnen en heel goedkoop wilt starten, kijk dan eens naar de Fleischmann ProfiBoss... perfecte Loconet instap. Kijk hier maar eens : http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,13971.75.htmlDie kan 1-2 treinen tegelijk laten rijden zonder booster, met RoSoft LocoNet-Bezet/terugmelder met stroomdetectie en RoSoft LoconetIF erbij heb je alles voor een kleine baan met maximaal 8 blokken en kun je ook meteen decoders uitlezen/programmeren. Moet je alleen wel een sein/wisseldecoder nemen met externe voeding, want die kan de ProfiBoss er niet bij leveren...Met Uhlenbrock Power2 of Power4 booster(s) erbij + Digitrax UP-5 paneeltje(s) (om van de Loconet-B en Loconet-T poort te maken om overig Loconet spul te voeden) en meer bezetmelders kun je dan later de baan groter maken.De ProfiBoss is inmiddels niet meer nieuw te koop maar ze staan genoeg op oa eBay ...
Wat ik nog even mis is met welk up tot date software pakket je de zaak wilt gaan aansturen?
Blijkbaar toch een (gezond ) twijfelgeval?
Inderdaad twijfel, in eerste instantie dacht ik aan Koploper, maar aangezien dit niet meer actief wordt doorontwikkeld is het wellicht slimmer naar iets anders te kijken.
Pfff, nog een variant :-) Ik zal er ook naar kijken, thnx!Deze beperking zal voor mij denk ik niet zo snel een probleem zijn, maar ik zal de specs er van in de gaten houden.
Zekerwel! De ESU micro's in elk geval tot F8 (alhoewel dat met een tweede adres kan worden gedaan).Bron van kennis EsuMogelijk refereerd Han naar de 4 fysieke bedraade uitgangen Allie