Ik 'mag' dus een GTL8-1 op zo'n ding zetten? Die bestonden toen al?Die exacte opschriftjes boeien me niet: kun je in een DioDrama of op een rijdende trein toch niet ontcijferen...Maar het type wagens is wel van enig belang, immers de eerste aanblik bepaalt of dit "goed is" of niet...*Gaat dus in december óók op zoek naar een Laads...*
Ik 'mag' dus een GTL8-1 op zo'n ding zetten? Die bestonden toen al?
Als voorbeeld heeft de verbouwingsmethode van Jakop de Bruin (station Waldijk) gediend.
Meer mag ook zie ik net.
Wow Jeroen, wat een geweldig station, die wil ik ook wel! Weet jij zo uit welke dozen dit is samengesteld? Is het resultaat exact station Zevenaar, of een benadering? Ik zal je draadje eens opzoeken en in de gaten houden de komende tijd.
zo iets ;-)
Het Kibri station Zevenbergen is niets anders dan een Belgisch station in een wit jasje. Het lijkt in de verste verte niet op Zevenbergen. Mijn station is trouwens ook geen Zevenbergen hoor. Het is een niet bestaand gebouw wat in ontworpen heb aan de hand van Jakops station Waldijk. De stations die in mijn station zijn verwerkt, zijn de Kibri bouwdozen 9379 (Remicourt) 2x en de 9529 (Rebecq). Maar er zijn er dus meer, waaronder ook Zevenbergen. Ze zijn allen precies hetzelfde, behalve de kleur en dat bij Remicourt bijvoorbeeld het hele laage deel niet aanwezig is (wat je voor de verbouwing toch niet nodig hebt....)Jeroen
...witte primer...
Ik mag dus een GTL8-1 op zo'n ding zetten? Die bestonden toen al?Frans
Maar op deze werden ze daadwerkelijk vervoerd:Edit: Alleen is dit natuurlijk de 3100. Maar, wellicht de 3000 ook?