En ik kan het wel met het verhaal van KJ eens zijn. Dat de huidige crisis ons allemaal geld kost is een feit. Kun je wel op blijven mopperen, maar zal niets veranderen. Accepteer dat nu maar, hoe vervelend ook. En pas je daar aan aan.Wil je het anders, zal het uit jezelf moeten komen, benzineprijzen en zorgverzekeringen hebben daar niets mee te maken.Overigens, graag die prijzen op hele euro's houden. Niet EUR 6,80 of zo. Want dan sta je uren langer in de rij omdat er geen wisselgeld is
Kun je me nu eens uitleggen in korte zinnen waar de onzin zit (haal de emotie er nu eens uit). Niet verstranden in voorbeelden.Je hebt me niet zien schrijven dat ik het goed vind wat er gebeurd. Het is mijn visie van wat er momenteel aan de hand is.Tav de zorg: Die is ziek en ook daar is heel wat te verbeteren. Dat kan ik ook onderbouwen omdat ik daar al geruime tijd ook me proffesioneel mee bezig hou.MvgKees-Jan
Gert: Je hebt het mis, OnTraXS zal dan een heel stuk rustiger worden. Iedereen zit dan in Houten Houten is goedkoper dan OnTraXS. Of het gelijkwaardig is laat ik even in het midden voor de goede orde.groet Ronald.
De kern van mijn verhaal zit in het feit dat op het moment je minder te besteden hebt aan secundaire levensbehoefte je daar rationeel mee om moet gaan. De primaire gaan voor (bij mij althans).En een oplossing eerst zelf gaat bedenken en niet afschuift op anderen of de maatschappij.Dat het niet makkelijk is geef ik ook gerust toe zeker als je met de primaire in de problemen komt.Dan zie ik het ook als plicht om te helpen en dat doe ik dan ook.
Goed: Zeker geen ervaringsdeskundige of niet? Houten is alleen maar een handelarenbeurs. Geen tentoonstellingsbeurs.
Yep, de bevestiging: Nog nooit in Houten geweest. Nu weet ik het zeker. Voor iedereen is er wel wat wils te krijgen.
Laten we er hier vooral geen politieke discussie van gaan maken, maar ik zou wel graag willen weten hoe ze aan die 20% komen en of dat representatief is voor het kostenplaatje van de gemiddelde Nederlander.