De manier je over je bouwactiviteiten schrijft, vind ik aanstekelijk-enthousiast en plezierig. Ga vooral zo door.Groet,Ruud
Zelf digitaliseren van hele oude fleischmann-lokjes is goed te doen. Ik heb er zelf al diverse omgebouwd en ben bepaald niet de enige op dit forum.Als je met 2 paralelle ovalen werkt, is dat best analoog te doen, maar digitaal heb je toch veel meer mogelijkheden, ook al rijd je maar met een paar loks.Ik mis nog wel iets in je sporenplan;een schaduwstation.Nu rijden alle treinen een beetje rond, en dat wordt op den duur vervelend. Misschien moet die plaat toch nog ietsje breder worden, zodat je aan de achterkant een paar extra sporen kunt maken om je treinen tijdelijk te stallen; een schaduwstation dus.verder moet je goed in de gaten houden wat je minimum boogstraal is. Oude kleine Fl-mannetjes kunnen een straal van 25cm aan, maar met grotere, nieuwere loks en rijtuigen kom je gegarandeerd in deproblemen bij klkeine boogstralen. Houd als minimum 41,5cm aan en puzzel van daaruit verder. Zo voorkom je later teleurstellingen.nog een reden dus voor een iets bredere plaat.succesHendrik Jan
kan je nou ook van het buitenste spoor bij de opstelsporen komen?