Ik heb de 1505 in de vitrine mogen aanschouwen bij MTE afgelopen vrijdag en gelukkig was het licht op het model niet al te fel, waardoor je bijna het kleurverschil in geel tussen zijkant en voorkant niet kon zien. Ik neem aan dat uitlevering eerdaags volgt?Overigens jammer dat we het proces van controle niet te zien krijgen, weet nog dat Artitec bij de DE2 regelmatig een uitgebreid foto update liet zien van het proces om de producten gereed te maken.....
Om over dat uitleveren nog even door te gaan, op Eurospoor (oktober 2013) vertelde een heer van Elotrains mij dat de gele versie van het stuurstandrijtuig reeds klaar was, maar dat de uitlevering wacht op het klaar zijn van de Beneluxvariant. Waar problemen met het gele vlak aan de voorzijde zouden zijn, er werd gekeken naar een oplossing met een decal. Dus nog een model dat klaar is en nog niet uitgeleverd.Overigens, nog nieuws over deze modellen, met name dus de Benelux, bekend?
Krijgen we nu eerst weer 16 pagina's berichtjes van iedereen dat zijn loccie klaar staat? Kan de moderator bovenaan pagina 1 schrijven: op pagina xx begint de daadwerkelijke materieelbespreking? Er is later geen doorkomen meer aan als er op een gegeven moment nuttige info komt over het model, het pimpen, decoderinstellingen, etc. Jeroen