Ik heb in de necrologie van Frank OE (zie oa FT36.pdf op Groterdam) al twee interieurfoto's gevinden die voor de banken zat informatie geven.
Kleur op e vloer gemaakt, Banken wat kleur gegeven, tafeltjes gekleurd, her en der wat zilververf voor de chroomdelen.Voor deuren antiek brons gebruikt en lijkt op de mahoniekleur van de echte. De donkere binnenzijwanden en plafonddelen naast de printplaat van de DE-2 in dezelfde kleur geschilderd als het Artitec interieur waardoor de lichtsfeer bij brandende interieurverlichting beter wordt. Dat hoeft niet netjes rakend langs de ramen want doordat de vensterdelen natuurlijk groter zijn dan de vensters zelf dekken ze de niet geschilderde delen toch wel af.
Kijk maar hier: Deuren naar de cabine ( 2e foto ) zelfde kleur als de wanden.En ook hier: Deuren naar het balkon ( voorlaatste foto ) in hout met RAAM en dat... was me teveel werk Overigens zie ik nu bij 'herbestudering' van de foto's dat ook de blauwe banken grijs skai op de hoofdsteunen hadden...
Voor wat betreft de stuurtafel:Op deze...en...
Jammer genoeg kan ik die necrologie niet vinden, dus dat is lastig oordelen (overigens wordt mij bij ongeveer alles wat ik aanklik op Groterdam gevraagd om Faceboek-vriend te worden).
Op deze foto's is duidelijk een grijze hoofdsteun te zien. Het waren wel andere banken dan die op de foto van Robin.