Maar zoals ik ook al op het vrijwilligers-forum betoogt heb, wordt er een behoefte uitgesproken aan zowel kwalitatief hoogstaande draadjes
...dieptepunt de beruchte regenachtige vrijdagmiddag waarop de (al jaren) dienstdoende moderator gek werd gemaakt door een paar mensen die volgens mij t.o. elkaar zittend de laptop opengeklapt zaten te zieken.
mocht JaJo niet aan het solberingendraadje refereren, dan hoor ik dat graag natuurlijk
het fundamentele probleem ligt bij het feit dat het forum het concept van het forum is verloren doordat er een bestuur achter zit.
het fundamentele probleem ligt bij het feit dat het forum het concept van het forum is verloren doordat er een bestuur achter zit.Enigste oplossing.. laat het forum weer een forum worden... niks meer en niks minder..
Zo ken ik je echt niet Frank. Je hebt hier geen enkel bewijs voor. Hoop wel weer met je te kunnen lachen op €-spoor.
Kijk en daar erger ik mij dus aan.. Iedereen heeft het recht om met modelbouw / treintjes bezig te zijn.. Wat maakt het nou uit dat de een kunstwerken maakt en de ander het op zijn manier doet. Beiden beoefenen dezelfde hobby, alleen de invulling en uitvoering is anders.[...]Het gaat niet om wie wat plaatst en hoe hoogstaand het wel niet is..
Ik had juist de indruk dat het in het algemeen wat beter ging na de bestuursperikelen enkele maanden geleden.Maar misschien laat ik te veel draadjes links liggen om een goed oordeel te kunnen geven.Overigens, moet er vast ME achter de hand gehouden worden voor de jaarlijkse samenscholing van modelspoorders in de jaarbeurs komende dagen, waar alle 'heetgeblakerde' forumgenoten elkaar in levende lijve kunnen treffen?
Nu blijkt dat de ze naast elkaar zaten...
Het is ook onderzocht en bewezen, dat het percentage ASS-personen "in onze wereld" hóger is dan gemiddeld.
Enigste oplossing.. laat het forum weer een forum worden... niks meer en niks minder..