Ja en wat maakt dat uit..? Je geeft een link naar het draadje waar alles word uitgelegd en de topic starter is geholpen..De sfeer word ook gemaakt door de gebruikers hoor.. en iemand een beetje op weg helpen kan geen kwaad ook al is de vraag al enkele malen voorbij gekomen..
Hippie geneuzel
Valt ook wel tegen. Hollandsche 'groente' is hier verboden, import schijnt ook illegaal te zijn...
Waar JaJo volgens mij aan refereert is het draadje van Solberingen/Marten waarin vooralsnog weinig getoond wordt. Ik ben gisteren enorm uit mijn slof geschoten in dat draadje om het gedrag van een aantal forumgebruikers. JaJo zegt dat negatieve kritiek in dit geval een ban (ohja?), veegactie of PM oplevert. Maar wat daar gezegd werd was beyond negatieve kritiek. Dat was gewoon jennen en klieren. Terwijl die gebruikers gewoon zo volwassen hadden moeten zijn om het draadje links te laten liggen. Bewust zieken is voor mij een prima reden tot vegen.
Ik neem aan dat met "Hollandse groenten" hier geen tuinboontjes bedoeld worden. Eerder blaadjes van de topjes van bepaalde planten die gedroogd kunnen worden en dan verwerkt in tabakswaar.Jemig de pemig, mozeskriebel, heeft er iemand nog vloe?
Dit is iets waarmee je om moet leren te gaan.
Waarom moeten zoveel draadjes in een slow chat veranderen?