Daarnaast zijn er nog steeds situaties denkbaar waarbij het gebruik van Tillig voor digitaalrijders ondoenlijk is vanwege de vele optredende "micro"kortluitingen in de puntstukken (alhoewel dat laatste sinds de verbeterde versie van de Tillig-wissels wel is afgenomen).Allie
Daarnaast zijn er nog steeds situaties denkbaar waarbij het gebruik van Tillig voor digitaalrijders ondoenlijk is vanwege de vele optredende "micro"kortluitingen in de puntstukken (alhoewel dat laatste sinds de verbeterde versie van de Tillig-wissels wel is afgenomen).
Het is ondoenlijk om ten eeuwigendagen ouwe koeien (met zure melk) uit de sloot te halen. <knip>Maarten van der Burgt,Eurotrein, importeur van Tillig in Nederland.
Is Roco Line dan een betere keuze, of zijn er nog andere alternatieven?
Riekt naar de slager die z'n eigen vlees keurt
..waarbij het gebruik van Tillig voor digitaalrijders ondoenlijk is vanwege de vele optredende "micro"kortluitingen in de puntstukken (alhoewel dat laatste sinds de verbeterde versie van de Tillig-wissels wel is afgenomen).
Juist het zelf bouwen( lees in elkaar zetten) van wissels leert je zeer veel hoe een fraaie baan is te maken. En ja het liefst alleen met flexrails en bouwpakket wissels.
Zou jij ook doen toch?
Anders had ik hier net als jij wel merknamen van andere railsoorten genoemd. Echter dat werd hier niet gevraagd.
, of zijn er nog andere alternatieven?