De Deense stellen zijn min of meer bij Ansaldo weggehaald na veel gedoe en, tegen betaling, over de schutting gekieperd bij, uit mijn hoofd, Bombardier. Die hebben hun best er op gedaan en uiteindelijk ongeveer, wederom uit mijn hoofd, de helft van rijvaardig gekregen. De rest kon ook Bombardier niks meer mee.Heeft allemaal in "Modern Railway" gestaan, maar zou ik terug moeten zoeken, als ik het al kan vinden, want dat traject loopt nog langer dat het Fyra verhaal.
Benieuwd wat Hitachi er mee gaat doen, aangezien ze AB hebben overgenomen....
En nu ze mogen eveneens voor de Abellio ScotRail franchise de 70 nieuwe treinstellen gaan leveren:http://www.hitachirail-eu.com/class-385-for-scotland_141.htmlGr,Jan
Wordt dat net zo een combinatie als de Renfe 730? Of zijn er ook andere oplossingen in de markt?
NS wilde iets, dat nog niet bestond, maar er volgens hen MOEST komen en de rest is Geschiedenis... Zo lang 'de politiek' mag beslissen over deze zaken, zal het een puinhoop blijven! Geef het OV terug aan mensen, die daar inderdaad verstandvan hebben...