@Tom. Volgens mij bedoeld locdepot met "vanaf €100 franco aan huis" dat je bij bestellingen van €100 of meer geen verzendkosten hoeft te betalen.Kijk b.v. hier voor de betekenis van de term. Maar erg duidelijk zet locdepot het niet op hun site.Groeten,Wim
Dit kan ook gerealiseerd worden doordat ik geen huur voor mijn webshop hoef te betalen. Ook gas, water, licht, beveiliging etc is niet van toepassing.
Kleine zaken die door de brievenbus kunnen meestal 2,25 euro.
Aangenomen dat je vanuit je eigen woning gaat werken en je je hele zolder als opslag voor de voorraad gaat gebruiken, zou ik toch eens bij je verzekering checken of die voorraad wel verzekerd is. Je bent die verzekering immers als particulier aangegaan. Als je dan een onderneming vanuit je huis gaat voeren zou het wel eens kunnen dat je die voorraad apart moet verzekeren.mvg,Gert
Hier nog veel meer info van onze onvolprezen K.v.Koophandel, die ik al heel lang sponsor.Is stage lopen bij een bepaalde webshop misschien een idee?Groet Jaap
virtuele winkel starten. Zeker niet in een woonwijk.Groetjen, Marius.
Gelukkig ben ik geen digibeet (werk al 10 jaar in de IT als Linux engineer), dus alle kennis is aanwezig
Ja lol stage lopen!?Die site, en dan specifiek die pagina, had ik zelf ook al gevonden. Veel nuttige info, maar met een beetje logisch nadenken kan je veel ook al wel zelf verzinnen.Gelukkig ben ik geen digibeet (werk al 10 jaar in de IT als Linux engineer), dus alle kennis is aanwezig. In vrije tijd heel wat websites gebouwd naar tevredenheid van de klant. Een webshop is qua ontwerp niet veel anders, wel de marketing en omgeving. Vandaar dit onderzoek. Ik wil eerst weten of het uberhaupt kans van slagen heeft (al is het geen garantie). Ik heb geen zin om met een hoop voorraad te moeten blijven zitten. Dus als ik het aanpak, dan direct goed.Gr,