Verder zag ik ook niet veel HO materieel in NS, dus daar hoef je ook niet voor te komen.
Wat vond ik ervan, niet super maar gewoon goed. Banen waren zeker mooi, vooral als je 0 of LGB rijdt, die waren ten overvloeden en zeker de moeite waard.
"Awel zulle, ge komt toch niet helemaal naar ons schone Vlaanderen voor Hollandse modellekes?" De charme van een buitenlandse beurs is nou juist dat je eens wat anders tegen komt, lijkt mij.mvg,Gert
Spoor 1 (1:32) wel maar weinig tot geen LGB gezien.MvgKees-JanLGB is eigenlijk dat je TT treinen hebt met N spoordraaistelen en rails.........(duikt nu weg om geen klapjes van tuinkabouters te krijgen ).
Ben elke editie nog geweest tot nu toe en deze was wel de minste, nog steeds goed, maar niet super. Voor het eerst ook niks gekocht. Wel leuk was een aantal verrassende nieuwe aankondigingen voor de Nederlandse en Belgische markt.Dat van die wc's, dat is in Genk ook. Ik ben dan net een echte Hollander en weiger te betalen (lees: doe net of m'n neus bloedt). Uit principe, omdat ik vind dat die wc's betaald moeten worden uit de inkom en inderdaad meestal schoner zijn zonder toiletjuffrouw.
Welke nieuwe aankondigingen voor de Nederlandse markt heb jij gezien?