martini plaza
Op zaterdagochtend: 6 kassa´s bij Ingang HC en Ingang parkeergarage. 1 en 2 voor het Kampeerfestijn, 3 t/m 6 voor Eurospoor.
2 bezoekers kreeg het voor elkaar om verkeerde kaartje te kopen voor het verkeerd evenement
Mijn ervaring is dat juist die grote rugzakken door mensen gedragen worden die er vaker mee lopen.
Op andere beursen hebben ze vaak een tassen service. Bewaakt en kosteloos je tas(sen) stallen en ik moet zeggen daar wordt altijd goed gebruik van gemaakt.Jeffrey
Welke beurzen dan in NL? Het betekent namelijk dat je een batterij kluisloketjes moet laten aanrukken (zoals je op scholen ziet of bij zwembaden), verzekeringen moet afsluiten voor de inhoud en personeel moet hebben om te bedienen. En die service is dan ook nog gratis? Echt niet.
Duidelijk.
2 bezoekers kreeg het voor elkaar om verkeerde kaartje te kopen voor het verkeerd evenement,terwijl het toch duidelijk aangegeven stond.
Dat zijn geen kluisloketjes maar alleen bewaking net als bij een garderobe
Zo gek is dat niet want die muts (ja sorry hoor!) achter kassa 3 presteerde het om op mijn vriendelijk gestelde vraag ("Twee kaartjes alstublieft"), terwijl ik ook nog eens gepast 30 euro neertelde, te vragen "Voor welke beurs?". En dat terwijl er met koeienletters EUROSPOOR op het papiertje boven haar hoofd stond... mvg,Gert
Ok, die papiertjes hingen er zaterdag dan nog niet (of ik heb ze gewoon niet gezien).Wij waren zaterdag bij de kassa's aan de zuidkant (dus bij de ES ingang zelf) en daar konden de medewerkers voor beide beurzen (dus ook voor de Kampeerbeurs) kaartjes afgeven. Dus zo gek was die vraag nu ook weer niet.