maar een beetje meer inlevingsvermogen zou geen kwaad kunnen
Waarom die dingen mee moeten is me volslagen onduidelijk en is gewoon een trend.
Of het een trend is? 'k Weet het niet. :-\Al heel wat jaren ging ik naar €spoor en trof steeds rugzakkers aan. Op andere beurzen ook trouwens. Vind ze soms ook wel hinderlijk en dat geldt ook voor schoudertassen. Maar ik snap ook wel dat die dingen mee "moeten" en zelf heb ik ook een bescheiden rugzak mee.Ik ben nl. een hele dag onderweg en heb dat ding gewoon nodig om er het volgende in mee te nemen of in stoppen: lunchpakketflesje waterpakjes vruchtensapbanaantjeappeltjefototoestelm'n jas en als het warm is (zoals meestal):m'n sweater of truiAl ik die rugzak moest afgeven bij de ingang (en natuurlijk tegen betaling!) zou €spoor wat mij betreft voorbij gaan zonder mijn bezoek.Mvg,Henk
Ik kan het bijna niet geloven!? Moeten we ons nu ook nog gaan verantwoorden voor wat voor soort tas we meenemen naar een beurs?
ik ben het hier niet mee eens.
Straks geen dikke mensen meer toelaten omdat ze "met de brommer zijn"... lange mensen bederven het uitzicht, kan dus ook niet meer... Als men ergens op een kluitje staat omdat het er interessant is kom ik later wel terug of ik sla het over...
Tot die tijd geniet ik van de privé tentoonslettingen....