12 miljoen voor een serie nieuw te bouwen milieuvriendelijke 5500'en op biobrandstof? Binnen drie jaar? Sorry mensen, maar dit plan is echt veel te ver verwijderd van de realiteit om serieus te nemen. Zelfs niet na het nuttigen van een hele fles Beerenburg.
Ik mis nu alleen een onderbouwing voor je bewering...Eelco
Ik zit eerder te wachten op een onderbouwing van de bewering dat het wél kan. Voor mijn gevoel is het benodigde bedrag veel te hoog om serieus te nemen. Zo gemakkelijk is het nou ook weer niet om geld uit Brussel los te krijgen, zelfs niet als je een gedeputeerde achter je hebt. En dat de heer Kooijmans van beroep organisatie-adviseur is, wil alleen zeggen dat hij het klappen van de zweep DENKT te kennen. En zeker niet dat hij een geldboom in zijn achtertuin heeft staan, helaas.Arjen.
Het ergste is dat het geld ervoor al binnen is geloof ik. Onze belastingcenten, ik heb er werkelijk geen woorden voor, zo schandalig vind ik het. Er zijn flink wat museumorganisaties die hier wel dingen van cultuurhistorische waarde voor kunnen realiseren met slechts een percentage van deze subsidie. Er staan ik weet niet hoeveel locomotieven/wagons van waarde weg te rotten door het hele land. Kennelijk geeft de overheid liever geld uit aan een kermis dan aan cultuur .