Gezondheidszorg waar de Nederlanders hun handjes mee dicht kunnen knijpen. Ik zit in Denemarken, toch geen ontwikkelingsland, maar ik ben hier nu twee keer op de eerste hulp geweest voor een kindervinger tussen de deur en het afsnijden van mijn vingertop (foto's op aanvraag verkrijgbaar... ), en in beide gevallen een wachttijd van minstens anderhalf uur. Wordt hier in DK gezien als snel. In Nederland krijg je al revoluties in de wachtkamer als men tien minuten langer moet wachten...
.....alleen de garantievoor een piet lut ding effe naar germania rijden een locje is nog op te sturen voor €20probeer een opel astra voor diie prijs eens naar de fabriek te krijgen
Wat geneesmiddelenprijzen betreft loopt Olav trouwens een paar jaar achter. De apothekerssector is door de zorgverzekeraars inmiddels vakkundig uitgeknepen.
Garantie voor nieuw loopt ook via de dealer, sterker die is ook wettelijk verantwoordelijk. Ik moet nog zien dat een winkelier contact gaat opnemen met een buitenlandse aanbieder of Märklin in verband met een model dat voor een paar tientjes minder in het buitenland is gekocht. Dat zoek je dan maar lekker zelf uit met die buitenlandse aanbieder. Doe ik dus ook.
We betalen al veel belasting in ons langje
Kuijpers kondigt op zijn site aan de BTW verhoging voorlopig niet door te berekenen.