In een dergelijk huis is naar buiten draaiend een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.Alleen stolpdeuren (boven een erker) willen in dergelijke huizen wel eens naar binnen draaien.Groet,Jakop(die al ruim 25 jaar in de tupperware ramen en deuren werkzaam is)
De kozijnen in het bouwpakket ogen idd alsof ze naar binnen draaiende ramen hebben. Dan zijn ook vaak de binnenste 2, in dat grote boven kozijn, vaste ramen niet dus niet open kunnen.Binnen draaiend komt ook wel voor hoor maar is in NL een uitzondering in hout. In de kunststof kozijnen wereld draait het bekende draaikiepraam wel naar binnen.
Ik ben het er helemaal mee eens dat het mogelijk moet zijn om een rijtje te maken uit de (3)8323. Alleen zal het een stuk minder makkelijk gaan als ik laat zien met de 8321. Daarom heb ik het ook meteen even uitgezocht, want het is vervelend als mensen denken simpel een rijtje te maken en dan van een koude kermis thuiskomen. Jeroen
....hele leven in jaren '30 woningen en heb om me heen ook veel jaren '30 woningen staan en daarvan gaan de ramen naar binnen open (houten kozijnen).
Grapje:mvg,Kees-Jan