Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Piko NS 5/600 Hippel 2025
door
borotof
Vandaag
om 15:36:47
Fleischmania Nostalgia
door
spoorijzer
Vandaag
om 15:29:40
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974
door
Mispoes
Vandaag
om 15:23:26
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Jelmer
Vandaag
om 15:20:15
Materieel verzameling van Michiel(NDS)
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 15:13:40
Spoor 1 pendelbaan, maar dan rond (1:32)
door
rbroerse
Vandaag
om 15:10:19
Diorama Oelde Mittelweg Hp
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 15:09:18
Configureren van YD8116 via web browser
door
Jan Pieter
Vandaag
om 14:35:23
Voetgangersspoorbrug te gebruiken voor Nederlandse baan?
door
Benelux795
Vandaag
om 14:29:37
Yet Another Servo Decoder
door
bask185
Vandaag
om 14:20:49
Een nieuw baantje op Micromodules
door
Lucien
Vandaag
om 14:07:56
Project seaside Germany
door
Ronald Halma
Vandaag
om 14:07:25
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Bertholdowitsch
Vandaag
om 14:01:24
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 13:58:34
MODELSPOOR by MTD - 2025 - 18 & 19 oktober 2025 in Edegem (B)
door
Hans1963
Vandaag
om 13:29:36
MoBaBro.de
door
W. Thomas
Vandaag
om 12:58:50
Nahmertaler Kleinbahn
door
Lucien
Vandaag
om 12:55:48
Cherteau, fictieve Waals industriedorp
door
Hans GJ
Vandaag
om 12:19:52
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Daan!
Vandaag
om 12:08:21
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
ceuleer
Vandaag
om 11:56:44
Anleitung en Ersatzteilliste van Trix V 120 001 (artnr. 22511)
door
Hasenwald
Vandaag
om 11:55:18
Stalen D 4 deurs spoor 0
door
FritsT
Vandaag
om 11:52:13
Korneschans. Een fictief Duits Nederlands grensstation.
door
Montanbahn
Vandaag
om 11:03:55
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
Vandaag
om 10:28:01
Big Scale Trains - NS SLT in H0
door
bask185
Vandaag
om 10:25:29
Decoder uitlezen met Z21 op programmeerspoor in iTrain
door
Montanbahn
Vandaag
om 10:20:10
verlichting inbouwen voor beginners
door
bask185
Vandaag
om 10:18:49
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
RetroJack
Vandaag
om 10:12:31
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 09:12:39
Werking Piko goldcap i.c.m. met niet-Piko decoder
door
VAM65
Vandaag
om 08:36:16
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Ombouwen
|
Van 1309 naar 1313
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
Vorige
-
Volgende
-
1
...
3
4
[
5
]
6
Omlaag
Auteur
Topic: Van 1309 naar 1313 (gelezen 14049 keer)
Rene_H
Gast
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #60 Gepost op:
17 May 2007, 12:55:01 »
Helder, bedankt !
Dat moffelen durf ik niet echt aan, zou als de dood zijn dat ik straks een hoopje gesmolte plastic heb.
Maar kan niks anders zeggen dat de foto's er zeer aanlokkelijk zijn, om het weer wel te doen.
Gelogd
Gerke
Mcn NSR
Offline
Berichten: 2308
NS 4503!
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #61 Gepost op:
17 May 2007, 13:16:50 »
Hee Rene!
Is niet eng dat moffelen. Gewoon even de temperatuur goed in de gaten houden. Daar heb ik zo'n oventhermometer voor aangeschaft. Staan op de bakafdeling van de Blo**er, naast de bakvormen en de rollen bakpapier.
Kost een paar euro. Zet die maar naast je model en klaar is kees. En 40 minuten later is Rene een gelukkig man.
Succes.
Grt,
Ger.
Gelogd
Met groet,
Ger.
Rene_H
Gast
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #62 Gepost op:
17 May 2007, 13:56:16 »
Gelogd
Overlast
Offline
Berichten: 2522
Wij vragen u begrip voor de overlast
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #63 Gepost op:
17 May 2007, 19:53:52 »
Citaat
Gewoon even de temperatuur goed in de gaten houden.
Dat is idd heel belangrijk!
Ik hoorde van Len de Vries dat je d.m.v. warmte in de oven, ook Cristal Clear nog meer helder kan maken. Hij vertelde dat hij dat eens met een omgebouwde Limahondekopbakken had gedaan. Het resultaat was dat deze krom waren getrokken:-X.
Ik begin er iig niet aan, mij te eng. Ik stop veel liever een pizza (bolognese) in de oven
.
Maarten
Gelogd
NS 1968 - 1986, H0, gelijkstroom
Chris
Offline
Berichten: 18608
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #64 Gepost op:
17 May 2007, 22:11:45 »
Ik ben weer wat verder.
Niet alle foto's staan hier, anders heb ik niets meer voor mijn site straks
Ramen en ruitenwissers er weer in, staat weer wat beter. 3e pit en alle andere trouwens ook voorzien van druppel kristal clear.
U profieltjes geknipt voor onder de panto's.
Schuin afgevijld voor het zicht, en gaatjes geboord waar de isolatoren straks weer doorheen steken.
Klaar om grijs te schilderen.
Gelogd
Chris
Offline
Berichten: 18608
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #65 Gepost op:
19 May 2007, 23:10:38 »
Het projectje is klaar
Hier een laatste foto
Want natuurlijk werkt dat 3e pitje !
Hoe en wat leg ik op mijn site uit.
Gelogd
Fermon Bosman
Offline
Berichten: 426
Mat'54 766
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #66 Gepost op:
19 May 2007, 23:15:48 »
Dat ziet er gaaf uit Chris
Gelogd
Mijn foto's:
http://www.flickr.com/photos/44288667@N04/
rard
Vriend van SpoorH0.nl
Offline
Berichten: 3029
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #67 Gepost op:
19 May 2007, 23:18:20 »
erg netjes gedaan!
Gelogd
Spoorh0.nl - dedrijfstang.nl - Maasfoort.nl
tinus
Offline
Berichten: 1540
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #68 Gepost op:
19 May 2007, 23:52:46 »
mooi, en weer een leuk verslag op je site.
tinus.
Gelogd
Floris Dilz
Nervensäge.
Offline
Berichten: 9890
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #69 Gepost op:
20 May 2007, 01:13:12 »
gaaf, chris! Enne... je bent er behoorlijk goed vanaf gekomen hoor, mijn 1313 was veeeel lastiger
Gelogd
meer over mijn hobby
meer over mijn leven
meer over mijn werk
één druk op de knop. huhuhu.
Chris
Offline
Berichten: 18608
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #70 Gepost op:
20 May 2007, 01:51:43 »
Met drijfstangen enzo
?
Gelogd
Floris Dilz
Nervensäge.
Offline
Berichten: 9890
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #71 Gepost op:
20 May 2007, 02:06:44 »
uhm ja, zo'n beetje alles wat er aan die loc zat vond van niet, heb vier onderstellen moeten bouwen voor ie reed... en t is nog niet echt briljant maar wel acceptabel
Gelogd
meer over mijn hobby
meer over mijn leven
meer over mijn werk
één druk op de knop. huhuhu.
rail4marcel
Offline
Berichten: 5277
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #72 Gepost op:
20 May 2007, 09:59:21 »
Mooi gezicht zo met drie pitten.
Gelogd
Voor grootspoorfoto's zie
site
Wesley
Offline
Berichten: 876
NS tussen WO2 en deklassering
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #73 Gepost op:
20 May 2007, 21:45:44 »
echt heel mooi gedaan, staat mooi bij je verzameling
wesley
Gelogd
If I had stayed for other people to make my tools and things for me, I had never made anything.
Gert1
Gast
Re: Van 1309 naar 1313
«
Reactie #74 Gepost op:
20 May 2007, 21:54:16 »
Mooi! Daar kan Electrotren een puntje (eh, pitje?) aan zuigen!
mvg,
Gert
Gelogd
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
Vorige
-
Volgende
-
1
...
3
4
[
5
]
6
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Ombouwen
|
Van 1309 naar 1313