Hallo allemaal,Ik zat eens te denken Er worden altijd auto's en vrachtwagens in 1/87 gemaakt. Wat dachten jullie nu eens van een Eurocopter EC-135 in de lifeliner of politie uitvoering??Het lijkt mij wel een goed idee omdat dit nog nooit gedaan is namelijk.Andere helikopters kunnen natuurlijk ook, of als die er zijn boten misschien.
Even over de Jumbo (Bah) auto, dit is natuurlijk een simpel speelgoed dingetje welke niet kan tippen aan een uitvoering van, bijvoorbeeld, Herpa.Romar
Ik zelf zou deze wagens wel in model willen zien.die politie wagen is ook erg gaafgroet Martijn
Ik zie hier trouwens diverse voorkeuren langs komen die waarschijnlijk niet haalbaar zijn, hoe jammer dat ook zal zijn.De kleine laat alleen producties maken op modellen die al in het bestand van Herpa/Rietze aanwezig zijn.Eigenlijk niks anders dan een bestaand model met een andere laag verf en nieuwe opdrukken.Dus modellen waar compleet nieuwe ontwikkelingen voor nodig zullen zijn, zullen denk ik al afvallen.Mvg,Romar