Heren,Op deze site heb ik wat foto's gezet van het voormalige ept in Zandvoort. Ik heb nog meer dia's, maar die moet ik nog scannen.http://www.flickr.com/photos/cklx/sets/72157600420658519/
De opstelsporen waren niet elektrisch (Alleen de perronsporen waren dat )
Een 2200/2400 sleurde regelmatig over een enkelaanvoerspoor, welke jaren later uitgebreid werd met nog enkele sporen, die als opstelspoor en ge-electrificeerd, gebruikt werden voor de bakken, die te veel waren in Haarlem. Daarna werden de opstelsporen ge-electrificeerd.
Nav de antwoorden alhier dacht ik dit dus ook. Lees ik ineens dit in een ander draadje:Vraag: werden hier ook treinstellen weggezet?Nog een vraag. Ben deze zomer al enkele malen in Zandvoort geweest (vrouw wilde graag naar zee ). Het valt me op dat het 'boemeltje' het grootste deel van het traject Zandvoort-Haarlem niet hard kan rijden. In de tijd van de getrokken IC's was dit ook al het geval?Gerard.
Ging regelmatig met oma, want daar sliep ik vaak, naar het station 'treinen kijken' en mocht toen regelmatig van de machinist in de cabine kruipen, geloof dat ik wel in iedere e-loc heb gezeten.Gr. Sander