De kosten die daarbij horen (denk alleen aan de nieuwe verkeersborden)
Waarom het gemotoriseerde verkeer in Utrecht meer vervuiling veroorzaakt dan elders, moet uit nader onderzoek blijken.
Als je kijkt hoeveel Mercedes 190D en 300E/D van het bouwjaar van vóór 1986, met een kenteken 11-SSS-1 (hoogstwaarschijnlijk import) er in een rijtje voor een verkeerslicht staan... Dat is écht belachelijk veel... Maar, hey... Die zijn wel belastingvrij én lekker goedkoop in de diesel...
Die smeerlappen
wie zijn zij om mensen hun mobiliteit te verbieden,
Dan blijf ik gewoon uit Utrecht weg, Utrecht voor de Utrechters zou ik dan zeggen
Nederland wordt steeds meer een land om NIET te zijn, maar ja ... wat is het alternatief ?
Uit een artikel van BN De Stem.nl:Nou, ik heb wel een 'vermoeden'... Als je kijkt hoeveel Mercedes 190D en 300E/D van het bouwjaar van vóór 1986, met een kenteken 11-SSS-1 (hoogstwaarschijnlijk import) er in een rijtje voor een verkeerslicht staan... Dat is écht belachelijk veel... Maar, hey... Die zijn wel belastingvrij én lekker goedkoop in de diesel...
Het gaat niet om het milieu, het gaat om het genereren van extra inkomsten.
zal utrecht uit mijn tom tom en stedenboek verwijderen zodat ik zeker weet dat ik daar nooit meer kom.
(Ik heb van 1996 tot 2011 in Utrecht verkeerd, prachtige stad die het verdient zo autoluw mogelijk te zijn.)
Trouwens de hometown van die megazwetser Henk Westbroek, dat dan weer wel.
Zullen we het netjes houden? Dankje.Weet U een ander woord hiervoor dan, hier worden veel mensen, vooral die welke het niet écht breed hebben door gedupeerd !