Tja, als ze geen ID vragen en gewoon willekeurig iedere krabbel accepteren, dan gaan ze bij Post NL nat.Ik geloof dat zo'n pakje tot 500 euro verzekerd is. Lijkt mij dat bij vermssing Post NL dan moet aantonen dat het minder waard was. Of zie ik dat verkeerd?mvg,Gert
Er verdwijnt wel meer bij de post zoals afspraken, ik heb er ooit gesollisiteerd via de tel. en kreeg te horen wanneer ik langs kon komen, op de afgesproken tijd en plaats bleken er nog 2 mensen te zijn die op dezelfde tijd ook een afspraakhadden. Er was vanachter meerdere deuren te horen dat er mensen waren maar er werd totaal niet gereageerd op wat we ook deden. Na een kwartier wachten ben ik maar weg gegaan.hans
hoiZeg maar gewoon dat het een stelletje kloothommels zijn daar bij de post, dat is nog zacht uitgedrukt.Heb 2 locomotiefjes gekocht op marktplaats, helaas zijn ze nooit aangekomen weg 67 Euro balen ,ik moet sparen als ik een locomotiefje wil kopen, ik had het geld net zo goed in de kachel kunnen gooien, had het tenminste nog wat warmte van gehad, rekeningen die nooit aangekomen, krijgen geloof ik 1 a 2 keer per week eens een keer post.Een grote puinzooi daar bij post.nl, ik zou zeggen boycotten de post.nl