Heeft iemand trouwens een idee hoe lang het ongeveer duurt voor een pakket uit de VS aankomt in Nederland? Anders kan ik ook een bijdrage leveren aan de verdwenen pakketten.
Zeg maar gewoon dat het een stelletje kloothommels zijn daar bij de post, dat is nog zacht uitgedrukt.Heb 2 locomotiefjes gekocht op marktplaats, helaas zijn ze nooit aangekomen weg 67 Euro balen ,ik moet sparen als ik een locomotiefje wil kopen, ik had het geld net zo goed in de kachel kunnen gooien, had het tenminste nog wat warmte van gehad, rekeningen die nooit aangekomen, krijgen geloof ik 1 a 2 keer per week eens een keer post.Een grote puinzooi daar bij post.nl, ik zou zeggen boycotten de post.nl
hoiZeg maar gewoon dat het een stelletje kloothommels zijn daar bij de post, dat is nog zacht uitgedrukt.Heb 2 locomotiefjes gekocht op marktplaats, helaas zijn ze nooit aangekomen weg 67 Euro balen ,ik moet sparen als ik een locomotiefje wil kopen, ik had het geld net zo goed in de kachel kunnen gooien, had het tenminste nog wat warmte van gehad, rekeningen die nooit aangekomen, krijgen geloof ik 1 a 2 keer per week eens een keer post.Een grote puinzooi daar bij post.nl, ik zou zeggen boycotten de post.nlMvg Paul Smits
Verzonden op 9 mei, volgens de T&T van de US Post was die in het sorteercentrum van Miami al binnen op de 10e. Vandaar ook mijn vraag.
Verkoper het wel verstuurd ?Blijf het een bak gejammer vinden, verstuur al meer dan 10 jr zakelijk zonder aangetekend, heb nog nooit een klnt gehad die niets ontvangen heeft..
Gewoon in je tracktrace kijken of het in nederland is aangekomen. Hierna heb je aan het traceren niks meer. Als het bij de douane ligt lijkt het pakket te zijn verdwenen.