Als vervoerder is de post gewoon aansprakelijk voor het pakket, vanaf het moment dat het door de afzender wordt overgegeven tot het moment dat zij het aflevert bij de geadresseerde. Nu is gelijk hebben wat anders dan gelijk krijgen, dat weet ik. Maar het is naar mijn mening ronduit schandalig dat Post NL zich voor een dienst laat betalen en vervolgens de verantwoordelijkheid bij haar klanten neerlegt (of dat in ieder geval probeert).Groetjes, Bart
Nee, er komt idd niet iemand nog een briefje leveren met daarop een handtekening. Je moet hem opzoeken in het systeem. Welkom in 2012....
Puur bedrijfseconomisch is het waanzin dat iedere burger een kaartje kan versturen.
Oei... helemaal opzoeken op het wereldwijde boze internet? Is dat nou zo'n achteruitgang? Wat is het verschil tussen lopen naar de brievenbus of het inloggen op een webpagina? Ik zoek het liever op via internet dan dat ik afhankelijk ben van zo'n voddig papiertje met een handtekening. Kan immers ook weer kwijtraken in de post...
Mag zo zijn, maar ik denk dat de pleuris losbreekt als je de brievenbussen van straat haalt.Of zie ik het verkeerd en worden die dingen net zo overbodig als telefooncellen?
tenzij je het pakketje hebt verzonden met 'alleen uitreiken aan geadresseerde op vertoon van geldig ID'. Als dta er niet staat kan iedereen tekenen.