....alleen vind ik het jammer dat mensen die voor analoog kiezen vaak met enige minachting worden bekeken.
Analoge rijders zijn suf...
Luit, ik ben helemaal niet negatief over de gebruiker Cottage Railways ofwel Joost. Ik word alleen heel erg moe van het constante tegen-digitaal-trappen van 'm. Laat ons nou lekker digitaal rijden, als hij dat niet wil; prima. Had ik 'm al een paar keer verteld maar blijkbaar begrijpen we /hij mij niet helemaal goed. Ik heb helemaal niets tegen analoog, ben alleen fervent digitaal rijder
Zo, ik vind 't mooi zo. En ga lekker met mijn zowel Digitale als Analoge treintjes spelen!
Ik beloof om iets minder te mopperen !!!
Omdat het leuk is om te zeggen
omdat je dingen kunt waar die domme digitaalrijders nog nooit van hebben gedroomd.
Overigens zijn de wissels en seinen wel analoog.
Jij snoept van 2 walletjes!Gr. Jaap
ben enkel de overweging een beetje kwijt......Maar goed ik heb zelf geen loc met geluidsmodule o.i.d. maar vind het erg gaaf om de locs te zien en horen die het wel hebben. grootste nadeel vind ik dat het geluid niet vergaat als de trein weg rijdt maar dat je die over de gehele baan blijft horen....... Moet je er twee hebben rijden 10 minuten wordt je gek van....Jeffrey
Moet je er twee hebben rijden 10 minuten wordt je gek van....