Waar kan ik het onderzoeksrapport downloden met deze conclusie?
dus nieuw neusje er op en weer verder me de dienst
Dat is niet zo gemakkelijk. De krachten die komen te staan op wielstellen, frame etc. zijn groot en kunnen aanzienlijke beschadigingen aanbrengen die je niet direct ziet. Veelal is deze schade dan ook groter dan de directe, uiterlijke schade. Het even "aanbrengen van een nieuw neusje" zal het euvel niet verhelpen. Denk bijvoorbeeld aan een ongeluk met de auto, de uiterlijke schade lijkt mee te vallen maar de directe schade aan motoronderdelen en het frame kunnen ervoor zorgen dat een auto toch voor heel veel eurootjes schade heeft....
Citaat van: rene w. op 19 March 2012, 11:52:34Als iets wat zich voortbeweegt met staalopstaal begint te glijden maakt het niet uit hoe ervaren je bent,je doet er niets tegen en moet gelaten afwachten wanneer het stopt.Waar kan ik het onderzoeksrapport downloden met deze conclusie?Groetjes,Emiel
Als iets wat zich voortbeweegt met staalopstaal begint te glijden maakt het niet uit hoe ervaren je bent,je doet er niets tegen en moet gelaten afwachten wanneer het stopt.
en ik had nog zo gezegd geen stootblok rammen.ja dat krijg je met die trambestuurders. het is net even anders dan een echte trein.geintje groetjes chris