Vandaag in Houten 2 locs gekocht, een V36 van Lenz en een Kiss BR01.
Nee hoor, mijn verzameling H0 is daarvoor eenvoudigweg te groot
Ik ben van de partij. Hoop dat ik dan de juiste decoder ontvangen heb. Zit nu in de BR 23 van kiss een verkeerde decoder die niet zwaar genoeg is. Heb de lok door huib laten testen maar hij liep stees maar een klein stukje en stopte er dan weer mee.
Voor mij is Amersfoort bijna een thuis wedstrijd. Ik heb vrijdag nog met Enst Jorissen staan te praten en die wil ook iets met modulles spoor nul gaan doen. Ik heb gezegd dat ik wel met hem mee wil doen. Eveneens Henk-Jan Maar als er meer spoor nul liefhebbers zijn die ergens in een grote ruimte een mooie spoor nul baan willen gaan bouwen naar duits voorbeeld zo als Eckhard heeft gedaan dan wil ik wel mee doen.Ruim een jaar geleden had ik zo iets al eens geplaatst op het spoor nul forum. Kreeg 1 reactie van iemand dat ik wel met hun kon mee doen maar zij rijden alleen met Nederlans materieel en dat heb ik gewoon niet.
Het is maar een idee Ik wil het best gaan uitzoeken geen idee wat je voor huur kwijt ben. Ik weet wel dat er in Baarn een school is vlak bij het station die door zo anti kraak bewegin bezet wordt gehouden. In amersfoort zijn ook nog diverse kantoorpanden te huur . Maar het moet qua prijs wel te doen zijn. Het moet niet zo zijn dat per lid 400 euro moet worden opgebracht dat is wel een beetje te gek. Zit aan te denken niet meer dan 100 euro per lid per maand. of is dat bedrag nog te veel.