Hallo,Ik kom ook om een demonstratie te geven. Ik zal daarvoor een lijst bijhouden om info daarover per imeel naar de mensen, die dat willen, toe te sturen in een v/d dagen daarna.En ik heb er zelf ook nog een paar nodig, dus twee vliegen in een klap. Tja, kom aub, dan weten jullie voor welke demonstratie ik er zit.Tot de demonstraties, hoi, hoi,Wil
Gaaf, die dynamische stoom! pukkelspoor of tweerail? alle twee in huis....
De leden van de MSG hebben voldoende geschikte rijtuigen om tijdelijk ter beschikking te stellen hoor
Het is een echte Roco lok, dus hij heeft aan twee spoorstaafjes genoeg voor de rijstroom en uiteraard digitaal natuurlijk. En het is een groot fan van ruime bochten, liefst R=419 mm of meer. Ik weet net of dat een probleem is op jullie clubbaan?Welke merk kortkoppeling kan ik het best monteren om met rijtuigen van jullie te rijden?Ik wil overigens ook zelf wat geschikte rijtuigen meenemen, is geen probleem.Groet Peter,
Genoeg demo's en enthousiaste demogevers,Nu nog een berg leden die er een gezellige dag van willen maken.Je hoeft natuurlijk niet persee aan een workshop/demo mee te doenMaar gewoon een gezellig dagje uit in een modelspoor ambiance en Dan je mede forumleden ontmoeten!