Ik ben ook van de partij Helaas zullen de meesten van jullie niet zo heel er veel van mij kunnen leren [beginner], ik hoop echter wel het een en ander van jullie op te mogen steken . Ik heb me voor twee demo's/workshops opgegeven, en kijk uit naar een leuke en gezellige dag!Grt,Harm
22
Bob, kun je ons een overzicht geven net zoals bij de buren
1Ferry ! Waar aan meedoen:1. Digitaal beginnen en/of gevorderden/besturing van de modelbaan met behulp van de computer;2. Wheateren, alternatieve (goedkope) methode;3. Landschapsbouw/begrassen (vliegenmepper);7. Messing modellen solderen.2PW100Waar aan meedoen:Demo 1. Digitaal beginnen en/of gevorderden/besturing van de modelbaan met behulp van de computer;Demo 3. Landschapsbouw/begrassen (vliegenmepper);3+4Stedahult & Miss Stedahult Waar aan meedoen:2. Wheateren, alternatieve (goedkope) methode;5JaJoWaar aan meedoen:Geen specifieke demo.6Eenop87Waar aan meedoen:demo wheatheren 7FransWaar aan meedoen:Wheateren, alternatieve (goedkope) methode Zelf gebouwen bouwen uit styreen;8TjallingWaar aan meedoen:Schuift ter plekke aan bij een demo9Frank002Waar aan meedoen:Schuift ter plekke aan bij een demo10-11Papierbouwer)Thomas and friendsWaar aan meedoen:Schuiven ter plekke aan bij een demo12-13MSG leden Floris & ThurboWaar aan meedoen: nnb14Maurice KWaar aan meedoen:Huisjes maken met styreenMessingmodellen solderen15( vrijbuiter 55 ). Belangstelling als toeschouwer.1. Digitaal beginnen en/of gevorderden/besturing van de modelbaan met behulp van de computer;2. Landschapsbouw/begrassen (vliegenmepper);3. Nederlandse bovenleidingportalen bouwen;4. Zelf gebouwen bouwen uit styreen;5. Zelf een locje (ver)bouwen met styreen;6. Het verlichten van automodellen met SMD ledjes 16"Lokpaint"Waar aan meedoen:Schuift ter plekke aan bij een demo17Remco_NzoWaar aan meedoen: Landschapsbouw/begrassen (vliegenmepper)het verlichten van automodellen met SMD ledjes of “ Wheateren, alternatieve (goedkope) methode “18Geert-JanWaar aan meedoen:landschapsbouw en bovenleiding portalen bouwen.19joeyWaar aan meedoen:Digitale aansturing, en landschapsbouw.20PeterCWaar aan meedoen:Digitaal, Wheateren en Landschapsbouw.21Frans van MeerwijkWaar aan meedoen: "vliegenmeppen" en het solderen...22Sesamtrein.Waar aan meedoen:Schuift ter plekke aan bij een demo