Die gaat dan toch van Heerlen via Landgraaf en Eygelshoven? De "nieuwe" Veolia halte in Eygelshoven zou daardoor komen te vervallen omdat er geen plek meer is tussen de IC's om op dit enkelsporige spoor ook nog stil te gaan staan bij een halte.
Wat ik me afvraag is wat voor zin het heeft om een IC-verbinding van Eindhoven naar Aken te laten rijden over een stuk spoor dat kennelijk ontworpen wordt voor een maximale snelheid van 80 km/uur.
Nu vraag ik mij alleen af waarmee ze die IC willen gaan rijden.-VIRM kan technisch gezien wel, maar dat ding is te breed volgens het Duitse omgrenzingsprofiel.-ICRm kan volgens dan wel (de buurland rijtuigen) maar wat hang je ervoor?
Wat ik me afvraag is wat voor zin het heeft om een IC-verbinding van Eindhoven naar Aken te laten rijden over een stuk spoor dat kennelijk ontworpen wordt voor een maximale snelheid van 80 km/uur.mvg,Gert
In Duitsland hebben toch ook niet alle treinen afgesloten Toiletten?En volgens mij geld deze regel alleen op HSL-lijnen.