Eh, ja. En de reden dat hij opgeborgen staat? Het publiek van het spoorwegmuseum is met diezelfde trein nog naar het museum gekomen, of naar Utrecht Centraal, of gisteren naar opa en oma. Kortom: alleen voor de nummertjes-fetisjisten is dat stel interessant. En laat die doelgroep nou net te klein zijn om het museum draaiend te houden. De 876 komt echt wel op de baan en er wordt echt wel met zorg naar gekeken. Want, wie zegt er dat hij, ondanks dat hij in Br staat, niet wordt behandeld?
Dames en heren, de nieuwe 'Spokes-man' voor het Spoorwegmuseum: johnny-VIRM! Weet alle ins- en ous!
Ik denk niet dat er nog oud materieel bijkomt,ook omdat de ruimte hiervoor beperkt is?
Enerzijds denk ik dat al het oude materieel ondertussen wel onder dak is, bij de verschillende musea (of indien nog in gebruik, reeds 'gereserveerd' is) maar anderzijds denk ik dat als het spoorwegmuseum de kans zou krijgen 'nieuw' oud materieel aan de collectie toe te voegen, ruimte geen doorslaggevend argument gaat zijn.Eelco
Linksom of rechtsom is er altijd wel ruimte te regelen, is het niet in het museum zelf, dan vast wel ergens in een loods. Het spoorwegmuseum heeft naar mijn idee in het verleden teveel kansen laten liggen qua materieel om nu bij een eventuele nieuwe oude aanwinst te zeggen: sorry, we zijn vol....