Misschien is het al eerder gevraagd. Maar is de VSM niet eigenaar van het traject?Welke overbetaalde ambtenaar denkt dat ze de spoorlijn zomaar verkopen.
er is in het commentaar op het filmpje iemand die vind dat treinliefhebbers voor het plan zouden moeten zijn....gr
Tja, ieder zijn beleving wat dat betreft. Deze historicus leest graag over spoorwegmaterieel in zijn hoogtijdagen, ik zie er ook graag afbeeldingen van en kan een bewaard origineel best waarderen. Maar van die grote Duitse stomers die met toeristen in Oostenrijkse twee-assertjes rondsukkelen op een voormalige Nederlandse nevenlijn vind ik vooral een beetje triest, zoals dieren in dierentuinen of te kleine reservaten triest kunnen zijn. Het is een show die betrekkelijk weinig met de toenmalige realiteit heeft te maken.Zie ik inderdaad veel liever een actieve spoorlijn waarop treinen doen waarvoor ze zijn gemaakt of dat nou in oude films of in de hedendaagse werkelijkheid is.
Maar van die grote Duitse stomers die met toeristen in Oostenrijkse twee-assertjes rondsukkelen op een voormalige Nederlandse nevenlijn vind ik vooral een beetje triest, zoals dieren in dierentuinen of te kleine reservaten triest kunnen zijn. Het is een show die betrekkelijk weinig met de toenmalige realiteit heeft te maken.
Da's al gauw 400.000 miljoen mensen met een retourtje, uitgaande van 15 euro retourprijs.