..... Een altijd draaiend stukje van TrainController zorgt er voor dat elke trein die daar wordt aangeboden netjes naar een vrije plek in het schaduwstation wordt geleid.En dan draait'ie weer mee in het hele circus.Leuk om te doen!Succes,Gerard
Gerard,Nee niet in het echt, maar in model. Je gaf aan dat Een altijd draaiend stukje van TrainController zorgt dat elke trein weer een leeg spoor vindt.Maar daarvoor moet je dus wel zelf eerst achter de computer kruipen en tegen treincontroller zeggen welk trein er klaarstaat voor het schaduwstation....
Goed, dat terzijde maar als je de IB-II nog niet hebt, zou ik gaan voor de Tams MC of de IB-Com of iets dergelijks. Waarom zul je zeggen, nou, wat je uitgeeft aan de mogelijkheden binnen de IB heeft Koploper al in zich. Dus wat je aan de ene kant gratis wilt hebben (Koploper), geef je aan de andere kant aan een centrale uit die uiteindelijk alleen maar gaat dienen als interface tussen de PC en de baan en verder niets. je kunt het ding zelfs "onzichtbaar" wegbouwen. Het door mij gebruikte treinbesturingsprogramma zet mijn Twin-Center zelfs bij het starten van het programma aan en bij het afsluiten uit, ik weet niet hoe dit bij Koploper zit.Dus daar kun je al behoorlijk op bezuinigen. Als je het ding al hebt, tja jammer maar veel overbodige toeters en bellen die al in het programma zitten. Niet iedereen zal het met mij eens zijn maar dat hoeft ook niet. een centrale met regelaar is altijd makkelijk maar hoeft niet.Rob Bogers
Dag Roelco,Dat is ook precies wat ik beschreef, lees maar even goed terug.
Jou manier van denken is nu duidelijk. Jij wilt niet wat de originele poster wel wil. Ik heb louter beschreven hoe je op je baan het grootbedrijf na kunt doen.