De rechter foto vertekend nogal, maar dit is gebouwd naar voorbeeld.
Als je de foto bij reactie 1 bekijkt zie je dat die lompe knik er in het echt ook zit. Heeft vast te maken met dat er vroeger een smaller perron was dan nu? Het is dus uitstekend nagebouwd!
In april en mei 1983 is het lage grindperron eindelijk vervangen door een betegeld perron dat iets breder én op instaphoogte voor het DH-materieel werd gebouwd. Daarvoor moesten de sporen iets verder uit elkaar worden gelegd.In model dus geheel conform voorbeeld
Hoi Wicher,Wat leuk dat je het opmerkt! Op de foto komt het sterker naar voren als in modelwerkelijkheid.Kijk eens bij dat andere draadje, zoiets al "hm hm hm werkelijkheid" daar staan ook heel veel voorbeelden van 1:1 zaken die wij in de modelwereld onmogelijk achten. Echt super leuk.Vanuit mijn werk kan ik ook melden dat er heel veel dingen zijn die we in model niet snel zullen doen.bedankt voor jou grote compliment! En leuk dat je de "knik" opmerkt. Ik waardeer dat oprecht
de knik van Dronrijp nog eens in beeld gebracht
Mij valt de verkeerde wissel op (links/rechts) nu ik die foto zo zie maar verder is het volgen van dit draadje gewoonweg genieten !