Dat weet ik, ik was even vergeten dat de NS natuurlijk geen mensen hoeft te vervoeren maar alleen op geld moet letten.Dus de NS moet geen investeringen doen die ervoor zorgen dat er zeer dure sneeuwbestendige en sneeuwweerende apparatuur is die ervoor zorgt dat de dienstregeling niet in elkaar klapt bij sneeuw? Het lijkt me juist van wel. Al zorgen ze ervoor dat er tussen de knooppunten gependeld kan worden, dat is nog altijd beter dan gisteren en nu. Voorbereiden op een meter sneeuw is natuurlijk niet nodig, maar de hoeveelheid die er nu ligt mag geen probleem zijn.
sinds wanneer zijn bezems zo duur dan?
@ Harm.Dus met andere worden: Ook de pakkingen tijdig vervangen kan veel ellende voorkomen.Jos.
Waar kan ik die kopen, automatisch bezemende bezems?
Ja, maar een stuk ijs is ook een harde en als die in de tong valt, komt het wissel niet vrij en weet de computer dus niet hoe zijn stand is.
Zie hier, alles valt of staat met luiheid.
Toe, doe eens een poging
Precies. Dus, stekker eruit, die vent achter het beeldscherm trekt z'n jas aan, schopt dat stuk ijs aan de kant en rijden met die hap.
om terug te komen op mijn "luiheid" reaktie.In deze quote tik jij toch bijna hetzelfde? of was jou reaktie niet sarcastisch?