Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Piko TT 2025
door
dws
Vandaag
om 13:06:57
Vraag over vervangmotor Lima-locomotief
door
Pauldg
Vandaag
om 13:06:14
Rondom Charlois
door
hervé
Vandaag
om 12:29:01
Piko 2025
door
Rob Ellerman
Vandaag
om 12:18:41
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
meino
Vandaag
om 12:17:58
Da's Daz 2
door
spoorijzer
Vandaag
om 12:07:48
Line-up foto's van modellen
door
1200blauw
Vandaag
om 11:58:56
15 November Modelspoorbeurs en Houten digitaal
door
VAM65
Vandaag
om 11:57:57
Zoutkamp 1921 - 1942, Het plan
door
Gerrit H
Vandaag
om 11:54:11
Fotodijkje en fotodiorama
door
Eric B
Vandaag
om 11:50:38
De Projecten van RetroJack
door
spoorijzer
Vandaag
om 11:44:38
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Frank103
Vandaag
om 11:26:14
Het einde van de RhB- Chiavenna Stazione Merci
door
Hollandserhbfan
Vandaag
om 11:18:52
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
AndrevdG
Vandaag
om 10:57:33
Station Roodeschool
door
Torikoos
Vandaag
om 10:52:20
Bouw van tijdperk 1 HSM en SS rijtuigen
door
TonM
Vandaag
om 10:48:15
Digitaal-delta
door
Montanbahn
Vandaag
om 10:06:46
mDDM, waarom 3 draaistellen?
door
spoorijzer
Vandaag
om 09:58:20
modulebaan in spoor 1
door
rjr
Vandaag
om 09:39:51
Fleischmania Nostalgia
door
hervé
Vandaag
om 09:38:29
Pfarrerwinkel bahn
door
Hans GJ
Vandaag
om 09:30:56
Problemen met rookgenerator KM1 materiaal in spoor 1
door
rjr
Vandaag
om 09:04:05
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 08:36:29
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N
door
Jelmer
Vandaag
om 08:22:39
Had de NS4903 rangeerlicht?
door
Edwin2121992
Vandaag
om 08:12:22
Lemke 2025
door
arnaud-ns/htm
Vandaag
om 00:05:10
CIWL of toch niet?? Maar wat dan wel?
door
Dennis1984
27 October 2025, 23:54:05
Scandinavië-IG: Skandinavisk bangården. Voor op Scandinavië gerichte spoorzaken
door
Ronzol
27 October 2025, 22:25:58
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
27 October 2025, 22:04:19
Yet Another Servo Decoder
door
Dennis1984
27 October 2025, 22:00:56
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Materieel
|
Materieelbespreking
|
V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
Vorige
-
1
...
3
4
[
5
]
Omlaag
Auteur
Topic: V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV (gelezen 22836 keer)
Taigagaai
Offline
Berichten: 606
*
Re:V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV
«
Reactie #60 Gepost op:
23 February 2012, 09:54:16 »
De heer Berendsen was ook nogal verbolgen over het feit dat het wel mogelijk is om in een aantal dagen een tijdelijke terminal in Almelo te realiseren, maar niet om een klein stukje spoor te elektrificeren in Coevorden. Had dit wel gekund, dan waren er extra treinen gaan rijden vanaf Coevorden naar Kijfhoek in plaats vanaf Almelo. En met de kennis van nu over het niet geëlektrificeerd zijn van het stukje spoor in Coevorden, was de 1835 niet aangeschaft destijds. Aldus de TC Tubantia van ergens 3 weken geleden.
Gelogd
Spoorgroet, Martin
Bart Donker
Offline
Berichten: 2581
RhB
Re:V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV
«
Reactie #61 Gepost op:
23 February 2012, 10:00:54 »
Zou de BE de 1835 werkelijk gekocht hebben zonder erover na te denken, of ze er hetzelfde trucje mee kunnen uithalen als met de ACTS 1200'en (dus door een diesel onder de draad laten drukken, al rijdend beugels omhoog en dan met de 1200 verder rijden)?
Misschien wil EETC wel een 1200 ruilen tegen de BE 1835?
Groetjes, Bart
«
Laatst bewerkt op: 23 February 2012, 10:03:47 door Bart Donker
»
Gelogd
Groetjes, Bart
Chris Westerduin
Offline
Berichten: 1922
Re:V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV
«
Reactie #62 Gepost op:
23 February 2012, 10:25:16 »
Inmiddels is me duidelijk dat Prorail ergens dit jaar spoor 5 in Coevorden onder de draad wil brengen. Als Shunter of Nedtrain nu ook nog de aan de kant staande en defect zijnde 1835 gaat maken dan heeft de Bentheimer eindelijk een locje...
Gelogd
Flickr pagina voor plaatjes
Railhopper
Offline
Berichten: 2366
Re:V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV
«
Reactie #63 Gepost op:
23 February 2012, 10:53:48 »
kijk dan ben je al weer een stap dichterbij
,
maar zal dit dan ook door gaan ?
http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,42457.msg672648.html#msg672648
Gelogd
Chris Westerduin
Offline
Berichten: 1922
Re:V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV
«
Reactie #64 Gepost op:
23 February 2012, 11:56:29 »
Ik denk het niet...
Gelogd
Flickr pagina voor plaatjes
Railhopper
Offline
Berichten: 2366
Re:V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV
«
Reactie #65 Gepost op:
23 February 2012, 13:14:47 »
mocht het wel door gaan, dan ben ik wel benieuwd waar het spoor langs loopt
Gelogd
Bart Donker
Offline
Berichten: 2581
RhB
Re:V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV
«
Reactie #66 Gepost op:
23 February 2012, 13:42:23 »
Die spoorboog kost, voor hooguit een paar treinen per dag, naar mijn idee te veel. Dan is het onder de draad brengen van spoor 5 in Coevorden NS een veel betere oplossing. Al blijft het kop maken opCoevorden NS natuurlijk lastig.
Groetjes, Bart
Gelogd
Groetjes, Bart
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
Vorige
-
1
...
3
4
[
5
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Materieel
|
Materieelbespreking
|
V200 Bentheimer Eisenbahn Coevorden BV