Ik kreeg in ieder geval een standje van mijn dochter toen ik zonder erbij na te denken even voelde waar een wegdek vlak voor mijn neus van was gemaakt (karton). 12.000 bezoekers volgens RTV Utrecht, volgend jaar 8-10 maart.
Ronald: ik denk dat jij ook het voordeel hebt van een brede baan me veel kijklengte; dan speelt het misschien minder. Maar zoals ik al zei, gespreide bezoekers is ook fijn - ik heb in elk geval absoluut geen last gehad van de drukte. Ik kon dus volop genieten.
Bij een baantje werd voor mij zelfs ongevraagd een huisje van de baan weggehaald.. Zodat ik de details van het huisje erachter beter kon fotograferen.... Zo kan het dus ook....... Groeten,Michael
Dat was 1 van de leukste baantjes.Zo simpel,maar leuk gebouwd met voor mij bekende gebouwen,die ik zelf ook had op mijn baan (Breitendorf)gr Ed.
Ik heb trouwens gisteren ook het omgekeerde meegemaakt... Een meneer vroeg heel netjes aan de eigenaar of hij even achter het touwtje mocht komen om een specifiek detail te fotograferen en werd op zeer onbeschoftte toon afgebekt door die eigenaar dat dat niet mocht.. en ging daarna precies op die plek staan zodat zelfs een plaatje van afstand niet ging lukken.. Vraag je het een keer vriendelijk is het weer niet goed....
Welkom in de wereld achter het internet...