Doel:€250.00
Donaties:€50.00

Per saldo:€-200.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-01-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Variaties op Station Zetten Andelst in HO door Besselspoor
Vandaag om 10:19:34
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 09:50:53
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door BartvD
Vandaag om 09:32:19
Onze Nederlandse Stoomlocomotieven (nieuwe druk) door R v/d Hoven
Vandaag om 09:24:48
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Wim Vink
Vandaag om 09:16:55
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door Jeroen Water
Vandaag om 08:53:16
Internationale Spoor 0 en 1 dagen in Gießen, 23 en 24 maart, 2024 door bernhard67
Vandaag om 08:42:53
US diorama in H0 door Jelmer
Vandaag om 08:19:18
De Hondsrugbaan door mass am see
Vandaag om 08:15:11
Pfarrerwinkel bahn door Jelmer
Vandaag om 08:00:19
M.s.v. De Percee bouwt aan nieuwe clubbaan door J. Moors
Vandaag om 01:00:05
30 maart Modelspoorbeurs Houten & HCC Kennisdag door WimM
Vandaag om 00:42:50
Raadplaatje door Magic
27 maart 2024, 23:27:03
Ronald en Wanda's "Southern Comfort" swamp layout! door Ronald Halma
27 maart 2024, 23:17:30
Rio Grande Southern - Lizard Head Pass door Rody v. G.
27 maart 2024, 23:03:46
Al mijn goede ideeën... door MartinRT
27 maart 2024, 22:57:39
Bouw van materieel 40 treinstellen door Pauldg
27 maart 2024, 22:45:06
Martijn's rariteitenkabinet door Martijn193
27 maart 2024, 22:30:17
Beekdaelen in H0 door Link
27 maart 2024, 22:17:23
Les Billards du Vivarais door Hans1963
27 maart 2024, 22:08:52
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten door BrightonBelle
27 maart 2024, 21:57:24
Bauarbeiten im gange door puntenglijder
27 maart 2024, 21:57:02
Kleine Baan in H0 (≤ 0.5m²) door Jack Black (NS1220)
27 maart 2024, 21:47:16
Lima Koploper ombouwen door Menno 1846
27 maart 2024, 21:31:51
Piko NS 2015 stroomafname probleem door brutus
27 maart 2024, 21:16:45
Zwederbaan door nighttrain1
27 maart 2024, 20:44:09
opbouw treinbaan weer opgepakt door teun van drunen
27 maart 2024, 19:21:25
NTM P1 in Schaal-1 door FritsT
27 maart 2024, 18:59:12
PB models: koplopers (voorbespreking) door Marnit
27 maart 2024, 18:58:04
Aachenau West door 741230
27 maart 2024, 18:55:45
  

Auteur Topic: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul  (gelezen 97228 keer)

Martin Hornis

  • Offline Offline
  • Berichten: 1413
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #195 Gepost op: 24 januari 2019, 12:37:22 »
Het gaat mij dan vaak meer om het vlakke landschap met in de verte een trein. Of rijdend in de auto waarbij ik op het viaduct even naar rechts kijk. Of even op een station met slechts 4 seinpalen en twee wissels met een snelheidsbeperking: 4 = max. 40 km/uur.

Sauwerd kun je dan als splitsingsstation enigszins vergelijken met Schin op Geul. Daar zijn 1 kruiswissel, 2 overloopwissels en 8 seinen, waarvan één met cijferbak. Bij On traXS was daar al eens een module van.
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2019, 12:46:23 door Martin Hornis. Reden: Sauwerd »
Märklin K-rails met boogstralen > 500 mm; NS-lichtseinen met cijferbak: 4, 6 en 8 in één bak; iTrain; Intellibox I; OC32;
eigen treindetectiesysteem aangesloten op OC32;
controleprogramma voor OC32.

dennie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1426
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #196 Gepost op: 25 januari 2019, 01:06:58 »
Ik meen paar jaar terug hier op forum dat er iemand inderdaad met station scheasberg begonnen was maar daarna heb ik niks meer van vernomen  die persoon,
Jeroen ,Het sporenplan kun je alle kanten uit,want richting heerlen was  eens dubbelsporig en richting de hopel zelfs ook met mooie dubbele spoorbruggen.
En dan ook nog tijdperk zal in goederen als passagiers mooi mogelijheden bieden

dennie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1426
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #197 Gepost op: 09 maart 2019, 14:52:13 »
Update uit het zuiden,sommige foto,s zijn over meerdere dagen/weekenden gemaakt.
Sinds janauri 2019 is een begin gemaakt met de bekabeling van wijlre te vervangen verduidelijken en schakelaars eruit te halen wat geen of tijdelijk geen functie meer heeft.
En neem maar aan dat doe je niet even in 1 dag ,reden hiervoor is dat er belkabel gebruikt  is geworden in bedieningskast en die breken graag ,dus kun je ook nog solderen en kabel met dezelfde kleuren is toen gebouwd/ gebruikt geworden.
Normaal op de clubavond kom je niet ver met zoiets daar je of in de wegligt onder de baan of collega vraagt je wat of al het materiaal wat je nodig hebt ligt dan in de weg voor voorbij lopende collega.
Als je denkt dat beetje materiaal nou even opsomming wat er lag
1x bak met kroonsteentjes
1 xbak met diverse rolletjes bekabeling standaard 0,14
1xhaspel 0,75 zwart
1x haspel 0,75 oranje
1x haspel 0.75 groen
1x haspel  0.75 geel
multimeter
2x grote gesorteerde bakken met diverse kruis schroeven
viessmann klemmen
diverse kabelgoten
handzaag
gereedschapskoffer met accuboor boortjes bitjes
En dan zul je altijd zien dat je wat vergeet dat onder baan kunt uit komen om dat te halen
2 clubleden zijn met de n-spoorbaan bezig wat de dominale mijn gaat worden
1 clublid is met zijn ho-e baan bezig
1 clublid is met schin op geul bovenleiding en de trekdraad bezig
Sommige clubleden kunnen niet iedere week komen vanwege hun werk of sommige clubleden zijn al aardig op leeftijd dat bepaalde hobbywerkzaamheden niet aan durft.
En dan heb je leden dat alleen komt voor te rijden donderdags,dus werk moet dinsdag af zijn.
Afgelopen week was het beter gewest om bed er te hebben staan zovaak was ik daar,zaterdag met collega ,carvalsmaandag met collega,dinsdag overdag geen bouwen maar iets extra kom ik later op terug,dinsdagavond met collega,s , woensdag alleen en donderdag iets eerder daar  en toen rijavond
Het projekt schin op geul is voorlopig(!!) gereed voor het gecombineerd rijden weekend van 23 en 24 maart waarbij onze analoge baan met de digitale baan gekoppeld word via de aftakking schin op geul hier is de overgangsbak van besturingssysteem.
Meestal was ik zondags alleen,had weleens bezoek van de kinderopvang onder ons zitten of voorbijlopend huurders en soms kwam clublid meehelpen die ook tijd teveel had,ik was er van 12uur tot 20/21 uur bezig.
En ja soms doe je  dubbel werk maar dat gaat niet altijd anders.
Omdat de baan donderdagvond gereed moet zijn voor te rijden,moet je ook nog alles testen en dan zul je zien ergens  kabel vergeten of te vroeg weggehaald/geknipt.
Mijn plan van aanpak per bak is kijken wat kabel functie is/was,dan vervangen in kabelkleur welke we hebben opgenomen in onze kleurcodering.
Dan plaats maken en  tijdelijk fixeren met viessman klemmetjes en later in de kabelgoten leggen zodat je poten onder baan niet meer tegen de kabels aanbotst ,
De collega heeft zich beziggehouden met het maken van de nieuwe lsa stroken en stekkers voor de bakovergangen en op zijn tijd zijn alle oude stekkers verwijderd en vervangen hierdoor.
Er moet nog 1 bak gedaan worden en dat gebeurt na maart en dan tijdelijk andere besturingsplaat.
En nou naar de foto

Dit oud beestje heeft zijn langste tijd gehad en is vervangen door computervoeding,het oud bestje zoeken we nog een museum voor
Foto hieronder is de nieuwe voeding


Bovenstaande foto is van hoe het bedieningskastje nou erbij uit ziet,minder schakelaars en zelfs een 3de trafo is er bijgekomen zodat je trein ook op spoor 2 kunt laten  staan en van spoor 1 kunt vertrekken.

Deze bak moet nog onder handen genomen worden en volgt na maart en zoals je kunt zien  duidelijk weinig werkplek door alles op elkaar ligt en de balken wordt je zicht versperd

En kijkje op de nieuwe lsa strook,stekker

hier zitten de kabel tijdelijk in de viesmann klemmen wachten op overplaatsing in kabelgoot

Helaas kwam en spoorbreuk even tussendoor van werkzaamheden.

Kleine verrasing ingebouwd,
Ik heb de bijnaam joker of sloper soms door te veel tijd en soms een verassing in baan of op baan is ingebouwd zoals deze speaker wat moeh zegt waar die zit zeg ik niet,clubleden hadden zoiets tijdens rij avond wat was dat en natuurlijk word ik dan direct aangekeken zo van wat heb je nou weer uitgespookt.
Dan de extra verrasing het clublid raymond was benaderd geworden door promoteam van ns en het liep erop uit dat er filmopnames gemaakt werden dinsdag overdag,waarbij raymond moest vertellen echter wij rest van leden lagen in de deuk  toen er kwam opnieuw


Dit zal uitgezonden op het YouTube kanaal van ns,helaas mag ik geen link vemelden een van de voorwaarde van de opnameteam
Rest nog de foto van de rijdag donderdag waarbij aftakking schin op geul ook getest wordt







Ook de draaischijf is nou werkend

zo dit was het voor nou groet dennie


« Laatst bewerkt op: 09 maart 2019, 17:24:56 door dennie »

Martin Hornis

  • Offline Offline
  • Berichten: 1413
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #198 Gepost op: 09 maart 2019, 20:38:07 »
Herkenbare sores, maar wel een heel mooie baan. (y)
Märklin K-rails met boogstralen > 500 mm; NS-lichtseinen met cijferbak: 4, 6 en 8 in één bak; iTrain; Intellibox I; OC32;
eigen treindetectiesysteem aangesloten op OC32;
controleprogramma voor OC32.

dennie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1426
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #199 Gepost op: 21 maart 2019, 00:32:34 »
Filmpje is openbaar op youtube dus link post ik toch
https://www.youtube.com/watch?v=gq00X32EqVI&t=1s

Bert Senden

  • Offline Offline
  • Berichten: 414
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #200 Gepost op: 21 maart 2019, 07:21:20 »
Prachtig. Goede reclame en een goed verhaal.

Gr. Bert.

Dave.......

  • Offline Offline
  • Berichten: 3841
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #201 Gepost op: 21 maart 2019, 10:09:19 »
Leuk filmpje!
Met hartelijke groet.
Dave

Rheinburg tijdperk V/VI

dennie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1426
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #202 Gepost op: 23 maart 2019, 02:41:24 »

Dit was dinsdag baan afgebroken en andere poten ondergezet want de baan moest 10 cm hoger komen
vrijdags is alles opgebouwd en  gericht en getest,
Tevens  de baan van each opgebouwd en bert senden staat er ok met zijn modellen.
een 3d print bedrijf laat ook zijn kunsten zien dit weekend en buten rijdt een ril stoomtreintje


totale spoorlengte bijna 100meter

dennie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1426
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #203 Gepost op: 27 maart 2019, 13:11:26 »
Foutje bedankt
Door comunicatiefout van transporteur staat de baan van herzogenrath verein (e.a.c.h) bij ons even opgeslagen wachtend op transport,.


En onze baan staan nog in rekken

Hoe was het grensoverschrijd verkeer verlopen?
Kort  gezegd nog veel te leren.
De eerste trein was een 6400 digitaal met ruim 15wagons,toegang geweigerd tot grensovergang,hij was geweigerd door tdl schin op geul wegens te lange trein ,dus paar wagons afgehaald kon hij door rijden,echter bij spanningsovergang naar andere trafo had de loc zin voor andere richting op te rijden,hebben we dus analoge loc voor gezet en kon reis voort gezet worden naar wijlre en keerlus 1.
Bij terugkomst op grensbak loc afgerangeerd en de digitale loc weer ervoor en reis verder nar duitsland,de analoge loc bleef op grensbak staan wachten op trein komend van duitsland.
De 2de trein werd ook geweigerd was een tee trein.reden hiervoor was stroomopname op alle assen die zou door alle stopsecties doorknallen.
De derde trein korte goederentrein ontspoorde op 1 van de grensbakken en baanvak is  daarna afgebroken,
De zaterdagavond is dit stuk  herbouwd geworden en zondag heeft het gewoon dienst gedaan alsof er nooit problemen waren.
Op de grensbak loc afkopelen en de betreffende loc ervoor reis voort zetten,de norad loc had was digitaal en had geen probleem evenals de g2000 loc
Tevens was heer bert senden te gast met zijn modellen en de stoomgroep zuid buiten het rijden met stoomtrein en een 3d printbedrijf liet zijn kunsten zien
Of we dit nog eens zouden herhalen dit grensoverschrijdend rijden ,we denken van wel maar dan wordt baan niet meer opgehoogd
Zo afgelopen donderdag eindelijk bak 8 kon onder handen worden genomen, de laatste bak met de oude bekabeling.
En ik heb ja nou tijd tot 23 juni open dag carbon 6 waar het hele gebouw open is.
nou zondag hobby ik er niet,vanwege de eigen treinenbeurs op heerleheide


groet dennie

Bert Senden

  • Offline Offline
  • Berichten: 414
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #204 Gepost op: 27 maart 2019, 19:45:57 »
Het was een gezellig weekend.

Gr. Bert.

dennie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1426
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #205 Gepost op: 01 mei 2019, 23:34:34 »
Er komt weleens bezoek voorbij tijdens de  bouwavonden en van sommige bezoekers hoor je dan ze volgen het ook via de beneluxspoor site maar zien weinig updates.
Als er niks nieuws kan ik of de andere leden ook geen updates brengen/publiceren.
Je kent het wel,yes eindelijk je kunt aan de bak verder werken  en dan kom je de bouwavond of weekend en dan is collega net aan die bak het werken/klussen,clublid 1 (op foto)is bezig met het looplicht bij de wegwerkzaamheden het herstellen/aansluiten.

Ik  zal nog even moeten wachten totdat ik aan de bak 8 verder kan gaan want de overweg wordt door andere clublid nummer2 gaat de overweg nakijken,anders bekabelen.
Ik dus clubblid 3 hoef alleen maar 2 voorsein kabels door te trekken en  coderenen en op schrijven
Zo was het

en zo is het nu

alles wordt in de klapper opgeschreven en de kabels worden letter en nummercodes gekenmerkt,Later zal het wat in de klapper staat helemaal netjes uitgetypt gaan worden en mooi in schema map uitgebreid opgeslagen.
Het rijteam is best wel ongeduldig het worden.zolang de bak eruit is kunnen ze niet rijden,,zodra de bak er weer in zit kun er enkelspoor wijlre gereden worden.
De reden hiervoor is dat ik nog niet klaar ben met besturing van spoor 1 te wijlre.

hoe ziet er bij de andere banen uit ?
Bij de domininale mijn spoorbaan beginnen de sporen er al klink te groeien


en dan naar de marklin baan dan ,ze kunnen starten met bouwen

Dat was  het wee.r
« Laatst bewerkt op: 01 mei 2019, 23:39:24 door dennie »

dennie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1426
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #206 Gepost op: 15 juli 2019, 15:13:34 »
Heb deze hulpvraag over gevonden foto moeten verwijderen op vriendelijk verzoek
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2019, 15:56:09 door dennie »

dennie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1426
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #207 Gepost op: 23 juli 2019, 16:40:12 »
Zomervakantie of geen zomervakantie de werkzaamheden aan de clubbaan gaan toch gewoon door,zij het met minder mensen/leden en we moeten open zijn voor eens een verdwaalde geinteresseerde voor de deur staat .
Ook aan de andere banen wordt gewerkt waarbij ik zeer veel respect heb voor ons oudste lid trots warmte komt hij  hobbyien aan zijn/de marklin baan.

Hier onze oudste lid (oudste niet gerekend in clubjaren maar van leeftijd gerekend)
Met de open dag heeft hier een stuk spoor gelegen en ook marklin materiaal dienst gedaan.
Hoe is de open dag verder gegaan?
Lijkt veel minder bezoekers geweest te zijn op carbon6 algemeen,misschien te goed weer of juni toch niet zon goed idee voor open dag wie het weet mag het zeggen.
De n baan was ook in bedrijf,wegens onderbezetting in leden tijdens open dag geen foto kunnen maken.
Foto is van afgelopen donderdag.

Het leukste vindt ik altijd als sporen liggen dat er dan altijd gediscuseerd wordt hoe de besturing gemaakt moet of de ene vind dat beter of als de stop daar komt of trafo verkeerde plek staat of overweg verschoven moet worden .
Het is blijft een  hobby dus heren succes met de bouw van de nbaan en met het discuscieren.
OKe over naar de ho baan.
Het was weer eens zover we zagen door de bomen het bos niet meer en hebben maar een klussenlijst opgeschreven ieder lid kan zo zien wat er nog gedaan moet worden en zo een klus oppaken wat hij of zij aankan/wil proberen

Kan best wel zijn  er een klusje vergeten is,maar dan wordt het bijgeschreven

politiewagen is voorzien van sterkere led knipperlampje.

Jawel  ik mag me uitleven op het spoor,1 spoorstaaf had het begeven en nadeel was dat het op een bocht bakovergang was,waar een langer stukje stuk dus opnieuw gelegd moest worden, yeah slopen spoorwerk.

Ook het kampvuurtje zal op een automatisch printplaat worden aangesloten,momenteel zat er een verborgen knop en we hebben ervaren dat die knop eigenlijk vergeten wordt.

Ook deze wissel wordt opnieuw afgesteld en de bedoeling is hem te koppelen aan de ontspoorblok,we zitten aan een besturing te denken /maken waarbij eerst de wissel omgaat dan de ontspoorblok tegelijk met de rangeerlantaarn.
De poort verder bij de loods komt wel aparte schakelaar op bediengspaneel.
Hoe we de railkabel gaan aansluiten/aansturen moeten we nog overleggen.

De trein moet je niet opletten dat is ergens verkeerd geleid geworden

Ook het werk aan de besturingsbak gaat verder.

Deze bakovergang blijft ons soms problemen geven we zitten eraan te denken om het opnieuw te reconstrureen en dat bekent zondag klussen weer bij slecht weer.

KOFFIE TIJD
extra foto,



We hopen dat servo.s binnen kort binnenkomen  en de seinen hiermee te kunnen uitrusten in plaats van de bemo en de fulgarex.
Een lid was met de besturing bezig en had een printje gemaakt waar de servo zo aangestuurd werd dat het heel rustig liepen en ook echt naflipt.
We hadden een voorbeeld gezien wat hij gemaakt had de besturingprint en het was echt klasse,helaas heeft hij het niet kunnen afmaken,hij  is enige tijd terug overleden (ziekte was  bekend).
De plannen gaan gewoon door aan de baan.
Van sittard hebben we te horen gekregen dat we te groot zijn en hun een nieuwe opzet gaan doen met hun modelbouwtentoonstelling in november.
Tevens hebben we pas een uitnodiging van genk gekregen ik meen dat het  19 en 20 oktober was ,en we wachten af wat het organisatie buro beslist,alle aangevraagde info heeft voorzitter al verstuurd u vorm of lengte baan opstelling.
groet tot nu dennie en het team mbc miljoenenlijn

« Laatst bewerkt op: 23 juli 2019, 16:44:35 door dennie »

dennie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1426
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #208 Gepost op: 13 oktober 2019, 17:33:40 »
Kleine update en wat vragen van ons ,wie kan het beantwoorden
De locloods had tijdens transport wel wat schade opgelopen en stond ook op punt om gereconstrueerd te worden.
Zoek de verschillen



Bij halte eys is het hekwerk vervangen door het gaas in plaats van prikkeldraad



Bij bovenstaande is wat vragen weet u het antwoord laat het ons weten
De vraag is op de foto staan 2 schuurtjes maar vanaf wanneer hebben die schuurtje er gestaan
De straat verlichting is afgekoppeld van het reguliere spanning en is nou gekoppeld op een printplaat die om de zoveel tijd aan en uit gaat.
Het kampvuurtje bij de scouting komt ook op losse printplaat dus geen drukknop op bak want dat werkt toch niet.
De fantasie bocht van bak 4 naar bak 5 is wat meer aangekleed met muurtje hier zijn we nog het experimenteren .

Zoals bij wijlre is het goederen wissel ook onder handen genomen hier dient alleen nog de wissel juist afgesteld te worden in combinatie lantaarn en ontspoorblok.
Het goederenspoor zelf is nou nog niet te  berijden aansluiting moet nog,daar moeten we het  nog eens worden hoe en wat, de poort bij de bekende bierloods werkt wel al volledig,alleen nog afstellen.

Hm er zit iemand in de post van wijlre zou het soms rob luck zijn?

Verder naar de bekendste overweg van nederland nee niet vanwege de gevaar maar vanwege de filmopnames,weet u het al ? Natuurlijk de flodder overweg.


Opa flodder is wat meer de overweg opgezet,ik weet ik moet eigenlijk de linkerwiel in spoor zetten maar vanwege de plaats/ruimte op de overweg kom ik niet weg  met wegdraaien dus vandaar rechtse wiel rolstoel.
Helaas zijn de kleine servo niet geschikt voor opa flodder te laten wegdraaien.
Dus de volgende vraag is welke servo kunnen jullie ons aanraden en uit te halen.
De aansturing/servo op foto  redt het net niet

Hoelang wacht deze bestuurder al niet om over te komen.
 
Deze tunnel worden door prorail weer opengesteld daarvoor gaan de onbewaakte overwegen weg te schin op geul
Om de nieuwe leden wegwijs te maken met de besturingsbak (ken) zijn  netjes bestickerd desondanks pakken toch nog weleens verkeerde schakelaar zijn het de zenuwen of gewoon niet willen lezen.

Omdat het wel eens kan  dat overweg in storing komt zijn de overwegen op wijlre bestuurbak voorzien van kleurlabel,zo hoef je alleen kleur te zeggen en de techicus weet dan welke overweg problemen heeft.
Hoe ziet met de rest van de club uit.
De oude n spoorbaan was ja gesloopt en zou opnieuw gebouwd gaan worden (is wel  privebaan) echter een aanvraag van carbon is om een winterbaan te leveren is hier nou voor in de plaats gekomen.

Omdat deze n spoorbaan  dan vervalt komt hiervoor een spoorbaan met thema dominanale mijn en de extra bakken zijn al opgeleverd moet alleen nog opgebouwd worden


en tevens de andere baan de mbaan


Dit was het wel even weer
groet dennie
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2019, 17:37:35 door dennie »

Bert Senden

  • Offline Offline
  • Berichten: 414
Re: Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul
« Reactie #209 Gepost op: 13 oktober 2019, 19:28:45 »
Hier een foto van Eys uit 1960, en hier staan de schuurtjes al. Waarschijnlijk stonden ze er al eerder.
Foto Stationsweb. nl

Gr. Bert.