Ehm.... heeft iemand een afbeelding van de NS 1200?? Ik denk dat er van uit de OHMB groep wel interesse is voor een lok uit deze periode. Wist alleen niet dat er ook een model was in het Spoorwegmuseum .
Laten we nog een week of wat wachten op de duidelijkheid...Tot die tijd is alles zonder duidelijke bron: Speculaas.
Zolang mensen hier alleen maar lopen te blaten ik weet iets, maar zeg het lekker toch niet, verziekt dat de sfeer enorm!
Die 1200 staat al heel lang aangekondigd. Kijk hier op de site van de fabrikant.Zal nog wel even duren voordat hij er is, maar ik ben ervan overtuigd dat hij komt.
Zover ik weet is/was een bron verplicht.En niet het geneuzel en gezuig van ja op die pagina dat en die pagina dat.Jammer dat er wat insiders boven in Nederland hun mond niet kunnen houden.De fabrikant weet dan verder ook wel met wie die wel en geen zaken meer moet doen. En dat lijkt me nu eens een prima zaak.
Ben toch zeer benieuwd. Voor mij is de Marklin goed genoeg. Het blijft alleen jammer van die herrie aandrijving. Wie weet komt er verandering in bij de 1254 die uitkomt. (Dromen zijn bedrog...)
Persoonlijk gok ik op Artitec, die hadden het op eurospoor over dat er volgend jaar grote verassingen kwamen. Een 1200 lijkt me een grote verassing.