Helaas zullen de modellen (de versie) die nog niet eerder geprint zijn en die nu worden afgekeurd die modellen zullem moeten worden aangepast zoals onze planners het aangeven in de rejection email.Voor de modellen die we meer dan 2x geprint hebben (de juiste versie) die moeten we kunnen printne. Dit geld voor het model: 1:87 Tramway Loco no.7 Backer & Rueb (versie Dit model is een aantal keren gereject/gecanceled maar is momenteel wel aan het printen voor een aantal andere orders. Voor die orders die voorheen gereject zijn kan ik de klant informeren voor je om ze opnieuw te bestellen mits ze dat willen.Ik hoor graag van je of ik de klanten kan informeren waarbij het model gereject is en die we toch kunnen printen.
Wat ik wel eventueel kan doen is de modellen die je nieuw op stapel hebt mij eerst laten bekijken met mijn collega van productie. Zo kunnen we vastellen of wij de modellen wel of niet zo kunnen printen. Ik zal dan aan mijn collega ook de modellen laten zien die wel geprint en die dus nagenoeg hetzelfde zijn.