De zug sendung mit die Maus vinden mijn kinderen (pubers) gaaf.
Ook dit jaar zijn er 30 a 31 cm rijtuigen in het bestand hoor en ik wacht ook nog op een set met rijtuigen van 30,3 cm.En deze zijn echt 1 op 87 hoor.
Aangezien je ze veracht heb je ze kennelijk besteld.
En weg was Jopie...Dus is uw moderator maar eens gaan kijken. En waar ik al bang voor was: Geen enkel 30 a 31 cm Märklin-rijtuig in de nieuwtjesfolder. Dat wil niet zeggen dat sommige modellen niet toch de juiste lengteschaal hebben, maar dan gaat het steeds om rijtuigen die in werkelijkheid korter waren of zijn. (Voorbeeld: de INOX-rijtuigen).Zoals je begrijpt ben ik nu ook wel benieuwd naar die Märklin-set met 30,3 cm rijtuigen. Aangezien je ze verwacht heb je ze kennelijk besteld. Kun je het Märklin-catalogusnummer dan eens noemen Jopie?mvg,Gert
Jammer dat DD-AR in 1:93,5 is, ik had gehoopt dat Märklin nu eens voor de toekomst (en dus 1:87) zou kiezen... Bij mij komt hij er in elk geval niet in, ik wacht wel op de Artitec versie. Artitec mag wel eens wat gas gaan geven!
Erg jammer dat Märklin de DD-AR in 1:93,5 gaat maken. Terwijl ze het bij de Duitse variant dus wel braaf in 1:87 doen. Waarom de Nederlandse modellen niet? Märklin???
De railgeometrie van M-rails en C-rail is niet geschikt voor 1:87 modellen.