of zit ik nu in een verkeerd draadje
We kunnen natuurlijk ook wachten op een reactie van Artitec zelf.Als ze overgaan tot het omwisselen van de wielen dan zullen ze die op zn mist toch eerst zelf moeten hebben.Als ik de reactie van Chris goed begrijp dan heeft hij een flink aantal van die wagens onderzocht zonder problemen voor dat hij uiteindelijk er een paar vond die ratelende wielen hadden.Blijkbaar hebben ze dat dus niet allemaal.Het zou best kunnen dat Artitec wel een steekproef heeft gehouden, maar daar geen verkeerd produckt heeft gevonden.Dat er een nieuw bedrijf zou opstaan is niet realistisch, vooral niet in deze tijd van recessie en bezuinigingen.Artitec bestaat al een tijd en heeft altijd mooie dingen gemaakt, maar zelf zij krijgen het niet voor elkaar om een goed produckt in één keer te leveren, waarom zou een nieuw bedrijf dat dan wel kunnen ?Ik zou dus zeggen, wacht tot ze zelf reagerenHarm
... als er ergens in het vele 10.000'en kilometers lange productieproces iets misgaat.
laten we nu even allemaal weer met de voetjes op aarde landen. Ik heb tot nog toe alles even in de zijlijn gevolgd en nu ik de laatse reactie lees wordt het mij toch teveel. Er mankeert echt veel en veel te veel aan het rollend materieel van Artitec. Ik heb al zoveel ellende moeten verhelpen aan materieel of terugbrengen van materieel dat een boel geld kost dat je jezelf moet gaan afvragen of het dat wel waard is. Mijns inzien zou het het beste zijn als Artitec zich blijft richten op de het maken van gevels en huisjes. Daar is de firma goed in; excellent zelfs. Het andere beheersen ze niet genoeg. Mede forumleden die euforistisch blijven roepen dat Artitec prachtig spul maakt moeten even afdalen op aarde. Geld toebetalen na aanschaf van een model om het goed te maken past een firma niet. Een firma moet staan voor zijn product. Zo niet, dan is er maar één oplossing : stoppen.
Oplossing is geplaatst, vervanging of betere bij andere leverancier tegen kleine meerbetaling.