Heb er een paar gekocht. Mooi hoor, beetje fluppig kortkoppelmechaniekje, maar het werkt wel.Alleen ratelen de wielen over mijn Rocoline rails en niet alleen over de flexrail. Kortom, wielen voldoen niet aan nem. Hij is fijn.
Ik dacht al, waar blijven de roeptoeters van Artitec.Eerstens, het is geen opgeblazen probleem. Ik heb voor de aardigheid mijn vier wagentjes achter elkaar gezet en een zetje gegeven; het lijkt wel een mitrailleur.Tweedens, ik heb zoiets nog nooit bij een wagentje gezien en vindt het gewoon een productiefout.Derdens, ik ben absoluut niet van plan het vernikkelde loopvlak van de wielen met schuurpapier te lijf te gaan. Maar ik maak hieruit op dat de heren van Artitec niet van plan zijn deze productiefout te herstellen. Wat een mentaliteit. Ik was van plan nog een paar exemplaren aan te schaffen, maar dat laat ik nu maar zitten.DDM ongezien bestellen? Ik kijk wel uit.
een totaal foute oplossing (schuurpapier , ook korrel 320 , veroorzaakt krassen in het loopvlak waar vuil in gaat zitten)