Doel:€250.00
Donaties:€50.00

Per saldo:€-200.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-01-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

NS 8400 van Werps door Ivo tB
Vandaag om 00:08:14
De (3d) knutsels van Ronald. door Jan-Peter
Vandaag om 00:04:32
U-vorm beperkte ruimte (H0 C-rails) door hmmglaser
28 maart 2024, 23:42:04
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door GerardvV
28 maart 2024, 23:37:18
US diorama in H0 door Wim Vink
28 maart 2024, 23:31:57
Al mijn goede ideeën... door bask185
28 maart 2024, 23:12:12
Gebruik je Arduino zonder te "programmeren" ;) door bask185
28 maart 2024, 22:51:58
Het stoomgenootschap door bloemenvelden door Seinhuis
28 maart 2024, 22:46:29
7 april De Karel on tour door Seinhuis
28 maart 2024, 22:44:31
Raadplaatje door Magic
28 maart 2024, 22:23:21
LokSound 4 decoders, files verbeteren (voor Roco b.v. TEE RAm, NS2400, etc) door Biesje
28 maart 2024, 22:06:44
Geluid NS Mat'46 vs NS Mat'54 door Rob Bennis
28 maart 2024, 21:54:12
Engelse wagon uit 1930 opgegraven in Antwerpen door willem2
28 maart 2024, 21:52:45
NS GLY omspuiten en opschriften door Rob Ellerman
28 maart 2024, 21:45:55
De Hondsrugbaan door cor_b
28 maart 2024, 21:40:07
welk jaar ging Marklin OVP voor wagons van blauw naar wit door Railman
28 maart 2024, 21:36:50
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Schachbrett
28 maart 2024, 21:22:18
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door puntenglijder
28 maart 2024, 21:15:13
Bouw van materieel 40 treinstellen door Rob Bennis
28 maart 2024, 21:09:04
30 maart Modelspoorbeurs Houten & HCC Kennisdag door basjuh1981
28 maart 2024, 20:54:43
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door 1200blauw
28 maart 2024, 20:32:41
Welke Vallejo kleur voor drijfstangen van een DB stoomlocomotief? door Ronald69
28 maart 2024, 20:00:39
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door arnout
28 maart 2024, 19:53:27
Punt- en hartstukken door Klaas Zondervan
28 maart 2024, 19:41:21
MARDEC, de Multifunctionele ARduino dcc DECoder. door bord4kop
28 maart 2024, 19:34:37
Piko NS 2015 stroomafname probleem door Ben
28 maart 2024, 19:08:30
Bauarbeiten im gange door ruudns
28 maart 2024, 18:50:26
HSM D1715 door vpeters1984
28 maart 2024, 17:34:25
Beekdaelen in H0 door Stieven76
28 maart 2024, 17:17:41
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
28 maart 2024, 15:58:15
  

Auteur Topic: Einde bezoek!!!!!!  (gelezen 35002 keer)

Robbert

  • Offline Offline
  • Berichten: 1472
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #30 Gepost op: 22 maart 2007, 20:39:52 »
Erwin,

Ik volg graag je update's en kijk dan ook regelmatig op jouw Photobucket. Dan zie je toch net even wat meer. Dit is erg rot. Je had 12 wagens en nu nog "maar" 10. De persoon die nu die 2 wagens heeft moet niet helemaal 100 % zijn. Als ik die wagens gestolen zou hebben en die wagens weer zou zien, dan zou ik zoiets hebben van; die zijn niet van mij. Dat lijkt mij geen fijn gevoel om elke keer dat te hebben. Ik snap dat je Forumleden en andere personen nu niet zomaar meer langs laat komen. We leven met je mee.

Sterkte,

Robbert
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2007, 20:45:09 door robbert »

Wim Waleboer

  • Offline Offline
  • Berichten: 196
  • Pluk de dag
    • Fotoalbum
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #31 Gepost op: 23 maart 2007, 19:14:57 »
Even slikken :o, ik moet zeggen dat ik dat echt niet verwacht had, ik heb door de jaren heen al heel wat mensen in mijn huis gehaald die mijn baan mochten zien, soms echt wild vreemden die ik in een modelspoorwinkel was tegen gekomen en mee aan de praat raakte, zelfs in Berlijn in modelspoorzaken met mensen gesproken die op vakantie in onze mooie streek plotseling voor mijn deur stonden,meestal met de hele familie maar tot op heden nog nooit zo iets meegemaakt,gelukkig is de ruimte bij mij boven niet zo groot dat ik mensen uit het oog verlies maar het zet je toch aan het denken. :'(
Voor koffie zorgen doet gelukkig mijn echtgenote en deze zal genuttigd worden voor we naar het walhalla gaan.
Ik zal nu ook niet van strategie veranderen want ik blijf het beste in mede(mensen)modelspoorders hopen.
Ik ben normaal gesproken een aaibare grote beer,maar pas op beren kunnen gevoelig bijten ;)

Wim
Modulair SalzBurgerLandesBahn en 500m2 LGBbaan
http://salzburgerlandesbahn.multiply.com/

Gert1

  • Gast
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #32 Gepost op: 25 maart 2007, 19:00:48 »
Die wist ik zonder Google ook wel: Bruce Cockburn....... Nicaragua etc. Maar wel toepasselijk bij dit soort gevallen.......

Gr. Rob

Tsja, ook veertig-plusser hè?  ;)

@Erwin: nog nieuws? Wellicht aanwijzingen van andere bezoekers wie de dader kan zijn? Misschien nog een hele kleine kans dat je model terugkomt?

mvg,
Gert

erwin janssens

  • Offline Offline
  • Berichten: 595
  • Mol-Cargo is under construction
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #33 Gepost op: 29 maart 2007, 21:05:45 »
Hoi collega's, na mijn laatste jammerlijke voorval(gestolen goederenwagons) heb ik mij even terug getrokken van het forum-wereldje, ik moest even alles terug op een rijtje kunnen zetten, dit voorval heeft een diepe wonde achtergelaten in mij, ik ben een tijdje het volledige vertrouwen in de mensen kwijt geweest, maar nu ben ik er terug een beetje bovenop aan het komen, het heeft mij doen inzien dat ik veel te gerust in de mensen was, met de gedachten van, we zijn toch allemaal gepassioneerd door dezelfde hobby, ik ben veel te bereidwillig geweest tegenover bepaalde "vreemde"mensen, ik weet ondertussen voor 99% zeker wie mijn goederenwagons heeft gestolen, het was niemand van dit forum en eigenlijk ook niet iemand van het MSM-Forum, het was iemand die enkel maar de berichten las op het MSM-Forum, hij heeft nooit gereageerd, heeft nooit ook maar één post geplaatst, hij heeft enkel alles gelezen, het is ook via MSM dat hij achter mijn e-mailadres is gekomen.
Zijn e-mailadres is ondertussen opgedoekt, enkel de provider weet ik, ook is hij al geen klant meer bij die provider, heeft hij allemaal stopgezet, allemaal heel vreemd, en dit alles geeft mij de kriebels, dit is een hele goede waarschuwing geweest voor mij, hier komt niemand meer binnen die ik nog nooit op eender welk modelspoor-forum heb gezien.

Normaal gezien zouden de mensen van "op bezoek bij" dit weekend naar mij thuis komen, maar ik heb vriendelijk gevraagd om hier toch nog maar even mee te wachten, ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen en ook hoop ik dat ik jullie in een later stadium alsnog mag ontvangen, maar nu even niet, heb a.u.b. begrip voor mijn situatie.

Nog even vermelden dat mijn koepel er op dit ogenblik onherkenbaar op geworden is, de koepel die ik in mijn posts heb laten zien zullen jullie nooit meer zo te zien krijgen, ik ben elke dag ongeveer een drietal uren bezig met mijn koepel, en ik schat dat ik nog zo'n 2 maanden werk eraan ga hebben, zoals hij er nu bijstaat is het al prachtig, maar elke dag verandert er wel iets aan, en elke dag gaat hij er mooier en mooier uitzien.
Ook de wisselstraat richting koepel heeft een volledige metamorphose gekregen, er liggen HST-sporen in een grijze bedding, de torentjes zijn allemaal verweerd evenals de muurtjes, de natuur heeft zijn ding ook al gedaan en de preiserianen beginnen mijn volledig vernieuwde perrons te bevolken, het ziet er allemaal goed uit, maar het moet er nog beter gaan uit zien, en pas dan geef ik jullie de eer om , hopelijk, te genieten van mijn bouwwerk, een bouwwerk dat de blikvanger moet gaan worden op mijn baan.

MVG,

Erwin.

Stijn de Vreede

  • In de videowereld
  • Offline Offline
  • Berichten: 794
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #34 Gepost op: 29 maart 2007, 21:07:16 »
Kijk eens aan :)

DHG500

  • Offline Offline
  • Berichten: 1615
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #35 Gepost op: 29 maart 2007, 21:10:39 »
Hoi Erwin,

fijn dat je weer terug bent en lekker aan de koepel werkt.
Het is een beroerde waarschuwing geweest die je hebt gekregen maar het is goed dat je nu verder gaat.

Ik spreek op dit moment op persoonlijke titel maar ik heb er als "Op Bezoek Bij-teamlid" alle begrip voor dat je de bezoeken even stopzet. We zouden ons zeer vereerd voelen als je ons op termijn alsnog een keer wilt ontvangen maar dat laten we helemaal aan jou. Het is tenslotte allemaal vrijwillig en jij moet je er lekker bij kunnen voelen.

Ik hoop hier en bij MSM nog veel over je bouwvorderingen te mogen lezen!

Met vriendelijke groet,

Bob
(DHG500)
Met vriendelijke groet, Bob (DHG500)  .

====E[]D-{|||}-{|||}-{|||}-{|||}-{|||}======

Vina venus ferrívia corrumpunt corpora nostra, sed vitam faciunt vina venus ferrívia

Chrisjantje

  • Offline Offline
  • Berichten: 351
  • I'm always keep TRAINing!!
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #36 Gepost op: 29 maart 2007, 21:27:12 »
Welkom terug Erwin. Fijn dat je er weer bent. ;)
Als ik vroeger wist wat ik nu weet, had ik liever vroeger geleefd!!

mmhajvth

  • fulltime busy
  • Offline Offline
  • Berichten: 3272
  • IC met 1762+1773 op Ht richting Mt op 23-4-06
    • Markenburg
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #37 Gepost op: 29 maart 2007, 21:49:57 »
Bob,

Je mag wat mij betreft de woorden op persoonlijke titel wel weglaten  ;)

Erwin,

Met een gezonde dosis nieuwsgierigheid wacht ik rustig op de foto's en berichten die komen gaan..  ;)  ;D

m.v.g.

Mark
love to build realistic     let's be kind.

Harry

  • Offline Offline
  • Berichten: 1424
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #38 Gepost op: 29 maart 2007, 22:05:11 »
Ik vindt het mooi dat je de stap hebt gemaakt.
Dit draadje kan wel weer een vers portie foto's gebruiken. ;D
Net als velen volg ik dit draadje dagelijks.

En Bob, die heeft het goed omschreven.

Harry
H0e: Lilliput en Halling
Verzameling Trams: Roco, Lima, Hobbytrain en Lemke (Kato)

Peter Korsten

  • Offline Offline
  • Berichten: 8571
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #39 Gepost op: 29 maart 2007, 23:48:43 »
Om nog even terug te komen op het onderwerp 'diefstal'...

Volgens mij in 2000, voordat ik naar Malta emigreerde, was ik op een beurs - Eurospoor of zoiets, kan het me niet meer herinneren. Toen hoorde ik al handelaren zeggen dat er een dief was en dat ze bij de ingang aan het controleren waren.

Floris heeft twee keer gehad dat iemand een zelf gebouwd locomotiefje van hem stal.

Dus omdat iemand nu dezelfde hobby heeft, wil dat niet zeggen dat je hem (of haar) zomaar kunt vertrouwen. Helaas.

Echter Erwin, de overgrote meerderheid vind het gewoon geweldig waar je mee bezig bent. En we begrijpen dat je even een time-out wil hebben. Zelf vind ik het erg sportief dat je het OBB-team over een tijdje wel weer op bezoek wil hebben.

- Peter
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40

conradm

  • Offline Offline
  • Berichten: 124
    • ToerKoe.nl
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #40 Gepost op: 30 maart 2007, 14:13:14 »
Erwin,

Ik kijk hier op het forum altijd vol bewondering wat jij maakt. Vind het echt schandalig dat iemand zoiets durft te doen, maar blijkbaar zijn er mensen die daar blij van worden. Ik snap echt dat je hier behoorlijk geschokt van bent.

Ben erg blij om je weer terug te zien en hoop ook snel weer wat updates te zien.

Begrijpelijk dat je nu niemand wilt ontvangen maar zoals peter hierboven al zei vind ik het erg sportief dat je aangeeft dat je het OBB team straks nog wel een keer wilt ontvangen, ben ook erg benieuwd naar hun bevindingen.

Heel veel sterkte en ga vooral door !!!

Conrad

Jeroni

  • BAM!
  • Offline Offline
  • Berichten: 2132
  • Créateur du corridor
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #41 Gepost op: 30 maart 2007, 18:48:53 »
Erwin,

ik heb wel een paar vergelijkingen met die persoon die jouw baan mocht zien, wat hem tegelijkertijd een 'vruchtbaar' bezoekje opleverde. Voor hemzelf welteverstaan. Echter trekt de Beneluxspoor-vocabulaire mijn bewoordingen daarvoor niet....er komen slechts een hondertal asterixjes te staan. Dus ik verwoord het maar anders.

Laat die persoon zijn hele modelspoor-leven lang plezier hebben van zijn 2 eerlijk gestolen wagentjes. Moet toch mooi zijn, dat wanneer hij mensen over de vloer krijgt, hij kan zeggen:"zie je die 2 karretjes daar in m'n station? Die heb ik gestolen van een goedgelovig iemand".  Bah!

Hier in Afghanistan hakken ze je daar de hand voor af, als het al niet direct stenigen is.

Voordat ik mij weer boos ga maken, en ik onnodig commentaar krijg over mijn opmerkingen laat ik het hierbij.

Je baan is top. Jij bent top. En die kerel kan wat mij betreft (meerdere asterixen)....

J

JanPieter

  • Offline Offline
  • Berichten: 198
  • Treinspotten.nl
    • Treinspotten.nl
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #42 Gepost op: 09 november 2007, 20:07:12 »
Hier heb ik geen woorden voor.
Op andere forums heb ik ook van dit soort dingen gehoord, schandalig gewoon.

Ik leef met je mee.
Met vriendelijke groeten,
Jan-Pieter

stig

  • Offline Offline
  • Berichten: 10080
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #43 Gepost op: 09 november 2007, 20:11:56 »
Nu pas? ;D
Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

DHG500

  • Offline Offline
  • Berichten: 1615
Re: Einde bezoek!!!!!!
« Reactie #44 Gepost op: 09 november 2007, 20:16:14 »
horloge en kalender gestolen?

Zonder gekheid,

ook in onze hobbywereld komen dit soort zaken helaas voor, op beurzen maar ook thuis.

Vandaar het Op Bezoek Bij - team van dit forum. Kijk maar in de linkerkolom.
Dit weekend komt er weer een nieuw artikel online (zou dat de Artitec-verrassing zijn?  ;D)
Met vriendelijke groet, Bob (DHG500)  .

====E[]D-{|||}-{|||}-{|||}-{|||}-{|||}======

Vina venus ferrívia corrumpunt corpora nostra, sed vitam faciunt vina venus ferrívia