Totaal aantal stemmen: 93
Poll gesloten: 04 May 2007, 15:30:19
Ik snap niet dat je de NS dan fantasieloosheid kan verwijten, als je als Zwitsers of Zweeds bedrijf al bijna 50 jaar niets beters weet te bedenken dan oud matrieel op te knappen.
ICM-0 is het zelfde verhaal als de Railhoppers. Alleen hebben deze het wat langer volgehouden.2600 (beelen) zelfde verhaal.Grote Sik ook (toch?)2800 (kreupele marie)Plan N (toch? )Edit: Plan TT 501 ook nog.Allemaal mislukkingen zegmaar
de Beelen hadden een niet geheel volmaakt ontwerp
Klopt, maar ICM-0 was qua indeling totaal anders dan de rest van de serie. Dus waarom een kop die 14x voor kwam? Je kunt beter wachten totdat de rest van de serie er uit gaat, en dan een kop nemen die zeg 300x voor kwam. Het moet wel representatief voor het grootste deel van de serie zijn!
Understatement van het jaar eelco
Lekkere vergelijking, de Beelen had... ...genoeg geld is).
Ooit heb ik nog eens een mail gestuurd naar de oud conservator van het NSM(Lex v. Marion of zo). Deze vertelde dat er alleen een tussenbak van de eerste serie naar het museum zo gaan en er zou pas 1 in het museum terecht komen als hun einde diensttijd nadert bij de NSR. Dus ik neem aan dat dat er voorlopig nog niet in zit!! Zelf zou ik het geweldig vinden dat er 1 in de collectie (rijdend en wel) werd opgenomen.Greetz:Menno
@StigGr Dennis