Wat je dan in 2012 en 2013 uitbrengt zouden dan dingen kunnen zijn die achter de 3700 passen, denkend aan een mooie set coupé rijtuigen o.i.d.
volgens mij zijn de 1300 en de 8200 toch allemaal voor 1940 verschroot.
de 8200 is wel te verklaren, want volgens het boek stoomtractie 1944-1958 hebben 6 8200-en de oorlog overleeft.
Ivo, de 1300 op de tekening is een 2'B, en dus een voormalige omgenummerde 1700. De 8200 kan ik niet verklaren.EDIT: de 8200 is wel te verklaren, want volgens het boek stoomtractie 1944-1958 hebben 6 8200-en de oorlog overleeft.Sander
Als Att echt verder wil met stoom is een af te spreken tijdperk ook wel wat.
Een echt oudje, maar tevens een belangrijke klassieker... de HSM 1100... met houten machinistenopbouwMooi man!Bron HUA, CatNr 151360