Nooit is inderdaad wat kort door de bocht gesteld, maar als een club al 10 jaren bezig is met het uiterlijk van een lok, en er nog enkel in de wachtrij staan, bv een 1300 en de 1501 en de club zelf al aangeeft in haar bulletin dat er amper mankracht, geld en capaciteit is om ook maar een lok rijvaardig op de baan te brengen, dan schat ik zo in dat bv de 1501, nog in de '90 jaren voorzien van nagenoeg nieuwe draaistellen (in wpl Tb), uitgebreide cascobeurt (Wpl Amf) nog meer kans maakt. Deze lok heeft daarna nog amper km. gemaakt, en staat al jaren binnen. Maar zelfs deze heeft geen echte prioriteit. En dat is notabene de lok waarmee het in 1986 allemaal mee begonnen is.Als men toen alleen met deze lok was verder gegaan, was er misschien iets minder bewaard, maar was de kans groot geweest dat in ieder geval deze lok nog gereden had. Immers of er nu 6 of 8 loks 1200 bewaard zijn, heeft eigenlijk ook niet zo veel meerwaarde. De 1501 is uniek voor Nederland maar helaas versloft.........
...... In plaats van verhalen de wijde wereld in gooien.......
Maar goed, terug naar de rit, en laat je verrassen wat er allemaal voorbij komt die dag
weet iemand hoe snel de kaartverkoop gaat??Ik wil graag mee,maar degene met wie ik dan ga weet nog niet of ie vrij kan krijgen.Niet dat de plaatsen straks vergeven zijn.........
Het kan ook zijn dat degene die de website beheert er nog niet eerder tijd voor had om de melding er op te zetten, danwel dat hij het niet eerder heeft doorgekregen van degene die de betalingen registreert. Niet iedereen zit elk uur van de dag achter de computer om alles te controleren en bij te werken.
.....een hatelijke opmerking. Leuk hier!.....
Als je eningzins onder de mensen komt, zal je dit niet als een hatelijke reactie ervaren, daar is meer voor nodig.
Wat is dit nu weer voor een reactie?Ik spreek alleen mijn verbazing uit over het feit die rit kennelijk niet binnen een paar dagen is volgeboekt, zonder ook maar iemand ergens van te beschuldigen of zo en onmiddellijk volgt er een hatelijke opmerking. Leuk hier!Dirk